اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ناامنی نگران کننده در کرمانشاه نداریم/ اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی‌دهیم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت مطلوب جامعه و مردم خط قرمز پلیس است و هرکسی از آن عبور کند با پاسخی سخت و قاطعانه مواجه می‌شود، گفت: خوشبختانه ناامنی نگران کننده‌ای در کرمانشاه نداریم.

ناامنی نگران کننده در کرمانشاه نداریم/ اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جلسه‌ای که با حضور امیر طاهری نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برخی معضلات اجتماعی مانند پدیده سرقت ممکن است سبب ایجاد ناامنی در افراد شود، اما مورد یا پدیده خاصی که به صورت کلان موجب ناامنی در کل جامعه شهروندی شود در کرمانشاه نداریم.

وی ادامه داد: هرچند پلیس به پدیده سرقت نیز نگاه ویژه‌ای دارد و حتی یک مورد آن را نیز زیاد می‌داند از این رو تمهیدات خاصی را نیز برای مقابله با این موضوع اندیشیده و از عموم شهروندان نیز توقع دارد نهایت همکاری را با آن‌ها داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائمی مانند سرقت است و در مرحله بعد کشف سریع سرقت‌های انجام شده را دنبال می‌کند و خوشبختانه اکثر آن‌ها نیز در سریع‌ترین زمان ممکن کشف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، افزود: با وجود مرزی بودن خوشبختانه امنیت مطلوبی در تمامی نقاط استان برقرار و معدود جرائم خشن نیز به سرعت کشف و با آن برخورد می‌شود.

جاویدان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا، سلاح و مهمات نیز از دیگر برنامه‌هایی است که با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته در کشفیات رشد بیش از 30 درصدی داشته‌ایم.

وی کرمانشاه را استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و متذکر شد: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی‌دهد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی در طول 41 سال اخیر همواره در معرض انواع تهدیدها قرار داشته است اما به فضل الهی و با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح گزندی به کشور وارد نشده است.

وی افزود: ایجاد بی‌نظمی و هرج و مرج در جامعه به منظور کاهش امنیت عمومی و رعب و وحشت میان مردم از جمله دیگر برنامه‌هایی است که طی چندسال اخیر با جدیت از سوی دشمنان دنبال شده است که البته با حضور به موقع پلیس از این توطئه نیز سودی نبرده‌اند.

جاویدان در پایان حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: ماموران انتظامی برای تحقق این مهم هیچ تعارف و مماشاتی ندارند و هرجایی که احساس کنند امنیت ممکن است با چالش روبرو شود به سرعت و با جدیت ورود پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول