اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کیش‌ومات فوتبال گیلان در غیاب تماشاگران/ سپیدرود مشکوک به کرونا بازگشت!

تیم‌های لیگ یکی فوتبال گیلان در هفته گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور به برگزاری دیدارهایشان بدون حضور تماشاگر شده و نتایجی ضعیف کسب کردند.

کیش‌ومات فوتبال گیلان در غیاب تماشاگران/ سپیدرود مشکوک به کرونا بازگشت!

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال تحت‌الشعاع کروناویرس بدون حضور تماشاگر با برگزاری ۹ دیدار آغاز شد و سه تیم گیلانی داماش، سپیدرود و ملوان با دوشکست و یک تساوی نتایجی فاجعه‌بار کسب کردند.

تحمیل نخستین شکست خانگی داماش گیلان در غیاب تماشاگران تیفوسی!

داماش گیلان هوادار محورترین تیم لیگ یکی فوتبال ایران قلمداد می‌شود؛ این تیم پیش از آغاز هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک در ۱۳ دیدار خانگی خود موفق به کسب هشت پیروزی و چهار تساوی شده و به همراه گل ریحان البرز تنها تیم بدون شکست در دیدارهای خانگی به شمار می‌رفت.

لاجوردی پوشان شهر باران در حالی با کسب ۲۸ امتیاز در جدول دیدارهای خانگی در رده سوم حضور داشتند نتایجی متفاوت در دیدارهای دور از خانه کسب کرده و در ۱۲ دیدار تنها موفق به کسب چهار تساوی شده و هشت بار طعم تلخ شکست را چشید؛ نیم‌نگاهی به نتایج ضعیف داماش در دیدارهای خارج از خانه نشان از تأثیر بالای هواداران داماشی در دیدارهای خانگی این تیم دارد.

داماش در هفته بیست و پنجم بالاجبار و به دلیل مقابله با شیوع کرونا ویروس در ورزشگاه خالی از تماشاگر سردار جنگل رشت به مصاف تیم فوتبال مس رفسنجان رفته و نخستین شکست خانگی این تیم با نتیجه سه بر یک رقم خورد.

شکست لشکر نصفه و نیمه داماش زنگ خطر را برای این تیم به صدا درآورده و اگر کسب امتیازات نیم‌فصل نخست این تیم نبود، داماش را باید یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته دوم قلمداد می‌کردیم، پسران شهر باران در فصل جدید تنها پنج درصد مطالبات مالی خود را دریافت کرده و به همین دلیل تنی چند از بازیکنان در دیدار مقابل مس رفسنجان حضور پیدا نکردند.

سپیدرود بازنده دوئل انتهای جدولی‌ها

تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز به‌سان دیگر تیم شهر باران نتوانست در هفته بیست و پنجم در ورزشگاه هفت‌تیر بابل به توفیقی دست پیدا کند؛ شاگردان دست‌نشان در حالی مقابل رایکا بابل تن به شکست سه بر دو دادند که رقیب بابلی در پنج دیدار گذشته خود از کسب پیروزی بی‌نصیب مانده بود.

شکست دور از خانه برای سرخ‌ها علاوه بر سقوط این تیم به رده هفدهم جدول هجده تیمی، تلفاتی نیز برای این تیم در پی داشته و به گفته رادنی دیدار، مسؤول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت چهار تن از بازیکنان این تیم در بازگشت به رشت خود را به درمانگاه معرفی کرده و مشکوک به ویروس کرونا هستند.

سپیدرود رشت در هفته بیست و چهارم نیز به دلیل بارش برف نتوانست مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت مسابقه دهد و با یک دیدار کمتر نسبت به سایر رقبا با کسب ۲۳ امتیاز در مکان هفدهم جدول قرار گرفت؛ فاصله این تیم با منطقه سبز (آخرین تیمی که در لیگ یک باقی می‌ماند) تنها یک امتیاز است و نبرد تیم‌های قعر جدولی برای بقا داغ و داغ‌تر شده است.

دل‌خوش به تک امتیاز خانگی ملوان!

تیم فوتبال ملوان انزلی تک امتیاز هفته بیست و پنجم نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ یک را کسب کرد؛ این تیم در ورزشگاه خانگی تختی انزلی بدون حضور هوادارانش مقابل نود ارومیه تیم تازه تأسیس و سوم جدول به‌تساوی بدون گل رسید تا فوتبال گیلان دست‌خالی هفته بیست و پنجم را ترک نکند!

ملوانان با کسب حداقل امتیاز خانگی موفق شدند مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۴ رسانده و به مکان پانزدهم جدول صعود کنند؛ رقابت ملوان، سپیدرود رایکا، نیروی زمینی و قشقایی برای بقا در لیگ یک جذاب و نفس‌گیر است و به نظر می‌رسد با نتایج ضعیف داماش، این تیم نیز به جمع کاندیداهای سقوط اضافه شود.

شاگردان محمد احمدزاده در پنج دیدار اخیر خود موفق به کسب یک پیروزی و سه تساوی شده و در یک دیدار تن به شکست دادند؛ کسب شش امتیاز در پنج دیدار نشان از پیشرفت ملوانان دارد و به نظر می‌رسد این تیم راه خود را پیداکرده است.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال:

آلومینیوم اراک ۱ – بادران تهران ۰

رایکا بابل ۳ – سپیدرود رشت ۲

مس کرمان ۲ – گل ریحان البرز ۰

داماش گیلان ۱ – مس رفسنجان ۳

ملوان انزلی ۰ – نود ارومیه ۰

سرخ‌پوشان پاکدشت ۲ – فجر شهید سپاسی شیراز ۱

قشقایی شیراز ۰ – استقلال خوزستان ۱

آرمان گهر سیرجان ۰ – خوشه طلایی ساوه ۰

علم و ادب تبریز ۰ – نیروی زمینی تهران ۳

به گزارش فارس، در پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال تیم‌های داماش با کسب ۳۲، ملوان با کسب ۲۴ و سپیدرود با کسب ۲۳ امتیاز به ترتیب در مکان‌های یازدهم، پانزدهم و هفدهم جدول ایستادند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول