اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

راه‌های استان کرمانشاه باز و تردد در آن‌ها جریان دارد

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون همه راه‌های ارتباطی استان پس از حدود یک روز و نیم بارش سنگین باران، باز است و تردد به شکل روان در آن‌ها جریان دارد.

راه‌های استان کرمانشاه باز و تردد در آن‌ها جریان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری از باز بودن راه‌های استان به دنبال بارش‌های اخیر خبر داد و اظهار داشت: در این میان، محور حمیل‌ - ایلام که صبح روز گذشته به علت ریزش کوه مقابل طونل دوم این مسیر مسدود شده بود، همچنان بسته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در برخی محورهای استان از جمله اسلام‌آباد غرب - حمیل، کنگاور، هرسین و صحنه هستیم که البته در حال کاهش است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: روز گذشته به خاطر شدت بارش‌ها، روان‌آب‌هایی در سطح برخی محورها از جمله کنگاور، هرسین، اسلام‌آباد غرب، حمیل و پاوه ایجاد شده بود که سبب بروز مشکلاتی حین رانندگی شد.

وی افزود: خوشبختانه با رعایت قوانین رانندگی از سوی اکثر شهروندان، شاهد وقوع سانحه رانندگی خاصی که منجر به فوت و یا مجروح شدن افراد شود، در سطح استان نداشتیم.

حیدری گفت: با این حال، به خاطر بارش شدید باران طی یک و نیم روز اخیر که در برخی نقاط همچنان نیز به شکل پراکنده ادامه دارد، لازم است رانندگان نهایت دقت را داشته باشند و از هرگونه حرکت خطرناک مانند سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

وی در پایان گفت: سالم بودن لاستیک و سیستم ترمز خودرو، نقش بسیار مهمی در کاهش سوانح رانندگی دارد که امید می‌رود شهروندانی که قصد حضور در جاده‌ها را دارند، نسبت به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول