اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس من| مدیران وزارت علوم برای بررسی شرایط ناشی از ویروس کرونا تشکیل جلسه می‌دهند

امروز جلسه ای با حضور مسوولان وزارت علوم درباره بررسی شرایط ناشی از بروز ویروس کرونا تشکیل می‌شود. بعد از ظهر امروز وزارت بهداشت تکلیف تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس را روشن خواهد کرد.

فارس من| مدیران وزارت علوم برای بررسی شرایط ناشی از ویروس کرونا تشکیل جلسه می‌دهند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس خواستار «تعطیلی دانشگاه‌ها برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا» شده‌اند.

بنابر پیگیری خبرنگار فارس از مسوولان وزارت علوم قرار است امروز جلسه‌ای در وزارت علوم درباره موضوع ویروس کرونا برگزار شود.

علیرضا عبداللهی نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این باره به خبرنگار فارس، گفت: امروز جلسه ای با حضور مسوولان وزارت علوم درباره بررسی شرایط ناشی از بروز ویروس کرونا تشکیل می‌شود.

یکی از موضوعات این جلسه بررسی روش‌های آموزش غیر حضوری در دانشگاه‌ها در شرایط ویژه است. 

وی درباره اینکه اعلام شده از روز شنبه فعالیت‌ها در کشور باید به حالت عادی بازگردد اما برخی دانشجویان مخالف بازگشت به دانشگاه در این شرایط هستند و برخی دانشجویان هم به شهرهای خود بازگشته‌اند و هنوز بلاتکلیف هستند، آیا در این جلسه درباره از سر گرفته شدن فعالیت واحدهای آموزشی تصمیمی اتخاذ خواهد شد، گفت: ابتدا اجازه دهید جلسه برگزار شود و ببنیم در جلسه چه مواردی بیان می شود و شرایط چگونه است، بعد از ظهر درباره نظرات احتمالی وزارت علوم در این باره اطلاع رسانی می‌کنیم.

بر اساس این گزارش سعید نمکی وزیر بهداشت دقایقی پیش گفته: رئیس‌جمهور موضوع تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها را به وزارت بهداشت محول کرده و امروز ساعت ۴ عصر در این خصوص جلسه برگزار می‌کنیم و تصمیم لازم را گرفته و اعلام می‌کنیم؛ درباره اعمال محدودیت‌ها در سیستم اداری و دولتی هم اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول