اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دمای هوا در گلستان کاهش می‌یابد/ میزان بارش باران در گلستان 29 میلیمتر ثبت شد

دمای هوای شهرستان گرگان نسبت به روز گذشته دو درجه سانتیگراد کاهش داشته است و براساس الگوهای پیش‌یابی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان انتظار می‌رود طی 24 ساعت آینده دمای هوا در گلستان کاهش پیدا کند.

دمای هوا در گلستان کاهش می‌یابد/ میزان بارش باران در گلستان 29 میلیمتر ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هم‌اکنون در سطح شهرستان گرگان شاهد بارش باران هستیم و براساس الگوهای هواشناسی استان گلستان میزان رطوبت نسبی در مرکز استان گلستان ۹۵ درصد گزارش شده است.
در مرکز استان گلستان برای وزش باد جنوبی و سرعت باد پنج متر بر ثانیه ثبت شده است و دمای هوا در شهرستان گرگان هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
روز گذشته شهروندان مراوه‌تپه روز نسبتا گرمی را سپری کردند و دمای هوا در گرم‌ترین ساعت در این شهرستان به ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و این شهرستان به عنوان گرمترین نقطه استان در روز گذشته معرفی شد.
دمای هوای شهرستان گرگان نسبت به روز گذشته دو درجه سانتیگراد کاهش داشته است این درحالی است که دمای هوا در شهرستان گرگان در روز گذشته در گرم‌ترین ساعت به 17 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.
براساس پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی استان گلستان طی 24 ساعت آینده انتظار داریم هوای نسبتا سرد همراه با بارش باران را در سطح استان تجربه کنیم.
در ارتفاعات استان گلستان در روز آینده بارش برف دور از انتظار نیست همچنین در روز آینده استان گلستان شاهد آسمانی ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود.
سامانه سرد و بارشی از روز گذشته وارد استان گلستان شد و تا این لحظه 29 میلیمتر بارندگی در مرکز هواشناسی استان گلستان به ثبت رسید.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول