اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

گزارشی از اخاذی به بهانه تست کرونا نداشتیم

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه افرادی به بهانه تست کرونا به منازل مردم ورود کرده و اخاذی کنند، نداشتیم.

گزارشی از اخاذی به بهانه تست کرونا نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه عده‌ای شیاد و کلاهبردار به همراه چند خانم مجهز به ماسک و دستکش به بهانه تست کرونا با نامه جعلی از وزارت بهداشت به ساختمان‌های مسکونی همدان مراجعه می‌کنند و به شکل غافلگیرانه با مواد بیهوشی ساکنان را بیهوش و اقلام ارزنده آنها را به سرقت می‌برند که برای صحت و سقم این مسئله به سراغ فرمانده انتظامی شهرستان همدان رفتیم.

جمشید باقری با بیان اینکه تاکنون در  این خصوص گزارشی به پلیس نشده است اظهار کرد: می‌توان از مرکز بهداشت نیز مسئله را جویا شد اما ما تاکنون به این موضوع برنخورده‌ایم.

وی بیان کرد: اگر مصداقی عنوان کنید پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان نیز در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: برابر اعلام مسوولان بهداشت، هیچ گروه یا فردی برای تست کرونا به درب منازل اعزام نمی‌شوند.

حسین بشری با بیان اینکه اگر افرادی اقدام به این کار کنند قطعا بدون مجوز و با اهداف مجرمانه خواهد بود اظهار کرد: تا این تاریخ در همدان گزارشی مبنی بر حضور افراد در محله‌ها و درب منزل افراد به پلیس گزارش نشده است.

وی گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده چنین موضوعی سریع مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول