اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جلوگیری از فعالیت متخلف عرضه کننده گوشت

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر ذبح یک رأس گوساله در معبر عمومی واقع در منطقه مشکین دشت، موضوع مورد پیگیری اداره دامپزشکی شهرستان فردیس قرار گرفته و از فعالیت فرد متخلف جلوگیری شد.

جلوگیری از فعالیت متخلف عرضه کننده گوشت

محمد مهدی راهنورد، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه به محض اطلاع، محل مورد نظر توسط بازرسان ادارات دامپزشکی و بهداشت شهرستان فردیس مورد  بازرسی قرار گرفت، گفت: طی بازرسی انجام شده از محل، فرد متخلف که به صورت غیر قانونی و غیر بهداشتی در حال ذبح یک راس گوساله و فروش آن بود، شناسایی و از فعالیت وی جلوگیری شد. ضمن اینکه صورتجلسه این تخلف برای ارائه به مراجع ذیربط تنظیم شد. 

وی با تأکید بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی درجهت  حفظ سلامت مردم، خاطر نشان کرد: کشتار و ذبح هرگونه دام فقط در کشتارگاه های مجاز تحت نظارت دامپزشکی مورد تایید است و هر گونه اقدامی خارج از این چارچوب، طبق ماده 688 ق.م  جرم تلقی شده و  متخلفین به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس اداره دامپزشکی فردیس همچنین به شهروندان توصیه کرد: گوشت و فرآورده‌های وابسته به آن را فقط از مراکز مجاز و معتبر خریداری و به تاریخ تولید و مهر کشتارگاه دقت کنید. همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی، مراتب را با شماره تلفن 366401518 و یا سامانه 1512 اطلاع‌رسانی کنید تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول