اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

غذای گرم و بازگشایی راه‌ها نیاز اصلی مردم پلدختر و معمولان است

نماینده مردم پلدختر در مجلس با بیان اینکه راه‌های حدود 50 روستا بر اثر سیلاب در پلدختر و معمولان قطع شده است گفت: بازگشایی راه‌های ارتباطی و رساندن غذای گرم به مردم پلدختر و معمولان نیازهای اصلی این منطقه است.

غذای گرم و بازگشایی راه‌ها نیاز اصلی مردم پلدختر و معمولان است

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سیلاب‌های اخیر در این منطقه گفت:‌ راه‌های حدود 50 روستا در پلدختر و معمولان قطع شده و راه پلدختر به خرم‌آباد دچار ریزش شده و در بخش‌هایی از آب رودخانه آن را فرا گرفته است و راه ارتباطی این دو شهر هم اکنون با هم قطع است.

وی افزود: به دلیل قطع راه‌های ارتباطی امکان تهیه مواد خوراکی وجود ندارد و یکی از نیازهای اساسی مردم این منطقه رساندن غذای گرم با بالگرد به آنهاست.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس اظهار داشت: یکی دیگر از نیازهای اساسی مردم بازگشایی راه‌هاست که نیاز هست تا استان‌های معین به کمک بشتابند و با ماشین‌های راهداری راه‌ها را باز کنند. 

کاظمی خاطرنشان کرد: سیل‌بندهایی که در کناره‌های رود کشکان نصب شده باعث شد تا آب وارد شهر و وارد منازل مسکونی نشود و جلوی خسارات سنگین را گرفت و تنها در دو نقطه سیل‌بندها کامل نشده بود که من از مسئولین مربوطه درخواست دارم نسبت به تکمیل کردن این بخش‌ها نیز اقدام کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول