اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تعویق زمان برگزاری جشنواره ققنوس بسیج دانشجویی به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا

برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس بسیج دانشجویی به تعویق افتاد.

تعویق زمان برگزاری جشنواره ققنوس بسیج دانشجویی به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس بسیج دانشجویی به تعویق افتاد.

مهرداد توکلی دبیرکل این رویداد فرهنگی و هنری با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اینکه شرکت کنندگان این جشنواره دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند و با توجه به دستور مراجع ذی صلاح مبنی بر تعطیلی دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی کشور، در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره جهت بهره مندی حداکثری دانشجویان و عموم مردم از برنامه های راهبردی و آثار برگزیده جشنواره تعویق این رویداد فرهنگی هنری را تصویب کردیم.

وی افزود: تمامی دبیران و داوران رشته های ۱۱ گانه جشنواره از آثار ارسالی ابراز رضایتمندی کرده که قطعا این جشنواره در ایام برگزاری با استقبال حداکثری مخاطبان مواجه می شود.

توکلی تاکید کرد: در حال حاضر هماهنگی های ستاد اجرایی جشنواره در دبیرخانه دائمی جشنواره با قدرت تمام در حال انجام است و امیدواریم پس از مساعد شدن شرایط با تعیین زمان مناسب، دانشجویان و جامعه هنری کشور نهایت استفاده از این رویداد بزرگ را داشته باشند.

وی ادامه داد: درخواست ما از همه دانشجویان و عموم مردم این است تا اطلاعات دقیق جشنواره را از کانال جشنواره و تماس با دبیرخانه دریافت نمایند که زمان دقیق برگزاری پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس تهران بزرگ متعاقبا از طریق خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.

قابل ذکر است که اطلاعات تکمیلی از طریق کانال‌های جشنواره در پیام رسان‌های بله و تلگرام به نشانی @qoqnoos5th  و صفحه جشنواره به نشانی @qoqnoos5th_festival می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول