اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

صدور 18 اخطاریه پلمب به واحدهای صنفی در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از نظارت جدی بر رستوران‌های سنتی سطح شهر خبر داد و گفت: در این طرح نظارت و بازرسی، از 163 واحد صنفی بازدید و برای 18 واحد متخلف نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

صدور 18  اخطاریه پلمب به واحدهای صنفی در فردیس

بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: در پی دستور دادستان محترم شهرستان فردیس مبنی‌بر تعطیلی واحدهای صنفی ارئه دهنده قلیان تا اطلاع ثانوی به جهت جلوگیری از شیوع ویروس (covid-19)، بازدید و سرکشی از سفره خانه‌های سنتی و واحدهای صنفی ارائه دهنده قلیان در دستور کار اداره اماکن پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح از 163 واحد صنفی بازدید و برای 18 واحد متخلف نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

جنتی با بیان این که از 153 واحد صنفی نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات تعهد گرفته شد، هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر اصناف متخلف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان کسب رضایت‌مندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان را از اولویت‌های پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مقابله با هنجارشکنان به صورت جدی ادامه دارد و در این مسیر شهروندان نیز می‌توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن 110 ما را در تأمین امنیت شهر یاری کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول