اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضدعفونی کردن واحدهای درون شهری آمل

شهردار آمل از ضدعفونی تمام واحدهای مسافربری حمل و نقل درون شهری آمل خبر داد.

ضدعفونی کردن واحدهای درون شهری آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدحمید هاشمی ظهر امروز در جمع مدیران سازمان‌های وابسته شهرداری آمل با اشاره به اینکه در کنار هم سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم، بیان کرد: لازم باشد تمام پروژه‌های شهری را تعطیل می‌کنیم تا بتوانیم در کنار مردم شهرمان این بیماری را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه باید از تجمع و حضور غیرضروری در اماکن عمومی پرهیز کرد، گفت:  لازم است همه نسبت به بهداشت فردی خود حساس‌تر باشیم و به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی توجه ویژه کنیم تا خود و دیگران در برابر این ویروس در امان بمانیم.

هاشمی با تاًکید بر ضد عفونی جوی‌ها و اماکن عمومی به صورت روزانه، افزود: اقداماتی نظیر ضدعفونی دستگاه‌های حمل و نقل عمومی( تاکسی و اتوبوس )، تعطیل کردن بازار روز هفتگی و پارک‌ها و شستشوی مداوم سطل های زباله در دستور کار سازمان‌های وابسته به شهرداری آمل قرار گرفت.

شهردار آمل ادامه داد: برای شروع ۵۲ دستگاه اتوبوس از صبح امروز ضد عفونی شروع شده و بین رانندگان تاکسی درون شهری نیز توزیع دستکش و ضدعفونی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نصب بنر، چاپ بروشور اطلاع‌رسانی به عموم مردم و آموزش رانندگان تاکسی از دیگر اقدامات شهرداری آمل در این زمینه است.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول