اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دام شیادان به بهانه تست کرونا در منازل/مراتب را به 110 اطلاع دهید

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مراجعه افراد ناشناس به در منازل در پوشش انجام تست کرونا را به پلیس اطلاع دهید.

دام شیادان به بهانه تست کرونا در منازل/مراتب را به 110 اطلاع دهید

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص انتشار اخباری مبنی بر مراجعه افرادی کلاهبردار یا سارق به در منازل به بهانه انجام تست کرونا اظهار داشت: شهروندان دقت داشته باشند که در صورت مراجعه افراد با این توجیه،در منازل را باز نکرده و مراتب را فورا به پلیس 110 اطلاع دهند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: انجام تست کرونا به صورت سرپایی کمین شیادان و سارقان و بهانه ای برای ورود به منزل و سرقت است. 

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر اینکه آیا تا این لحظه تماسی از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت و کلاهبرداری به واسطه حضور افراد به در منازل انجام شده یا نه؛اعلام کرد: تاکنون تماسی در این خصوص با سامانه 110 نداشته‌ایم ؛ اما شهروندان باید هوشیار بوده و در مواجهه با افرادی که اعلام می‌کنند تست کرونا را با هزینه‌ای کمتر و به طور سریع و سرپایی در داخل خانه انجام می‌دهند مراتب را فورا به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است در فضای مجازی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه افرادی به بهانه انجام تست کرونا به در منازل مراجعه کرده و اقدام به کلاهبرداری و سرقت می‌کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول