اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

زمان انتخاب واحد دانشگاه پیام نور تا 15 اسفند تمدید شد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در سطح کشور تا 15 اسفندماه در سامانه گلستان تمدید شد.

زمان انتخاب واحد دانشگاه پیام نور تا 15 اسفند تمدید شد

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به تمدید زمان انتخاب واحد این دانشگاه تا ۱۵ اسفند ماه جاری گفت: زمان انتخاب واحد برای دانشجویان در تمامی واحدها و مراکز تحت پوشش دانشگاه پیام نور در سراسر کشور تا ۱۵ اسفند در سامانه گلستان تمدید شده است.

* ثبت نام و انتخاب واحد در دانشگاه پیام نور تا ۱۵ اسفند است

وی افزود: تمدید زمان ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان به درخواست مکرر دانشجویان انجام شده است. آنها می‌توانند تا پایان روز ۱۵ اسفندماه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند.

* پس از پانزدهم اسفندماه دیگر زمان انتخاب واحد  تمدید نخواهد شد

بهروز در پایان گفت: مدت زمان تمدید انتخاب واحد دانشجویان پس از پانزدهم اسفندماه دیگر تمدید نخواهد شد و دانشجویان باید در زمان تعیین‌شده نسبت به ثبت‌نام و انتخاب واحد خود از طریق سامانه گلستان اقدام کنند.

 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول