اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پرهیز از سفرهای غیرضرور/مسدود بودن برخی جاده ها در استانهای غربی و شمالی

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: باتوجه به شرایط جوی حاکم بر کشور از هموطنان می‌خواهیم تا از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

پرهیز از سفرهای غیرضرور/مسدود بودن برخی جاده ها در استانهای غربی و شمالی

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس، درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور و به خصوص وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین زنجان گفت: به دلیل شرایط لغزندگی محور در ساعت 8 صبح با قیچی کردن یک کامیون تریلر تصادف زنجیره ای رخ داد.

وی افزود: بیش از 40 دستگاه خودرو به یکدیگر برخورد کردند و متاسفانه یک نفر از هموطنان در این حادثه جان باخته و 5 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

سردار حسینی ادامه داد: در حال حاضر این محدوده پاکسازی شده است ولی کماکان به دلیل لغزندگی معبر و بارندگی هایی که در حال رخ دادن است باید سرعت مطمئنه رعایت بشود.

رئیس پلیس راه راهور ناجا خاطرنشان کرد: توصیه ما این سات که هموطنانا از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی افزود: تصادفات زنجیره ای با یک تصادف شروع می شود که در این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه عامل قیچی کردن و ایجاد حادثه بوده است.

سردار تیمور حسینی گفت: در این گونه حوادث سرعت بالای سایر خودروها و عدم رعایت فاصله قانونی و همچنین عدم توجه کافی به جلو باعث می شود تا رانندگان امکان عکس العمل مناسب نداشته باشند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا درخصوص وضعیت جاده های کشور هم گفت: در طول یکی دو روز گذشته بارش های سنگینی در استانهای مختلف شاهد بودیم که در اغلب استانها راه های مسدودی را داریم.

وی ادامه داد: در محورهای شمالی نظیر چالوس، هراز و فیروزکوه نیز شاهد مسدود بودن جاده به صورت مقطعی هستیم که البته تلاش برای بازگشایی مسیر در حال انجام است.

سردار حسینی گفت: توصیه ما به همه هموطنان این است که اولا از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند و ثانیا اگر ضرورت دارد که سفر بروند از باز بودن مسیر مطلع شده و در نهایت تجهیزات زمستانه کامل به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول