اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و «اکسون» تهران لغو شد

دیدار عقب افتاده لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بین دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «اکسون» تهران لغو شد.

دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و «اکسون» تهران لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دیدار عقب افتاده دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «اکسون» تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با تصمیم فدراسیون بسکتبال لغو شد.

این دیدار مقرر بود فردا به میزبانی گرگان برگزار شود که با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گلستان و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و تلاش برای قطع زنجیره انتقال، این دیدار لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

تاریخ بعدی انجام این دیدار از طریق فدراسیون بسکتبال اعلام خواهد شد.

گفتنی است، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور موفق شد با قهرمانی و صدرنشینی در جدول به دور پلی‌آف این رقابت‌ها راه یابد و دیدار با تیم بسکتبال «اکسون» تهران از دیدارهای عقب‌ افتاده‌ای بود که باید فردا اجرایی می‌شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان سال گذشته موفق شد برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بایستد و در سال جاری با به خدمت گرفتن «مهران شاهین‌طبع» سرمربی تیم ملی بسکتبال به عنوان سرمربی تیم فصل جدیدی از بسکتبال را به نام خود ثبت کرد و برای نخستین بار در تاریخ حضورش در لیگ برتر، در دور مقدماتی در جایگاه نخست ایستاد و به عنوان تیم نخست رقابت‌ها به دور پلی‌آف صعود کرد.

همچنین «امیر صدیقی»، «بهنام یخچالی» و «نوید رضایی‌فر» سه بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم ملی را در پنجره اول رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا 2021 همراهی کردند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول