اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

بازار خرید و فروش غیرمجاز حیوانات زیر ذره بین/ کشف حیوانات غیرمجاز در بازار نواب

معاون مدیرکل و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از کشف و ضبط تعدادی ازگونه های حیات وحش در بازار خرید و فروش آبزیان نواب در گشت و پایش مأموران یگان حفاظت این اداره طی دیروز و امروز خبر داد.

بازار خرید و فروش غیرمجاز حیوانات زیر ذره بین/ کشف حیوانات غیرمجاز در بازار نواب

به گزارش گروه محیط زیست خبرگزاری فارس، مسعود زندی با اعلام این خبر گفت: در دو روز گذشته، مأموران یگان حفاظت این اداره در عملیات گشت و پایش مراکز خرید و فروش حیوانات در تهران موفق به کشف و ضبط تعداد 50 لاکپشت گوش قرمز،نه عدد لاکپشت غیر بومی، دو عدد سمندر، دوعدد بلبل خرما، یک مرغ مینا و نه عدد انواع دیگر پرندگان شدند.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام پایانی سال و در راستای وظایف ذاتی محیط زیست و اجرای دستورالعمل های ابلاغی معاونت محیط زیست طبیعی و یگان حفاظت سازمان، جدیت دربرخورد با هرگونه خرید و فروش و نگهداری حیوانات و تعدد پایش بازارهای خرید و فروش حیوانات و آبزیان در شهر تهران بیشتر شده است، اظهار داشت: گونه های کشف شده برای انجام اقدامات کنترلی به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شده و یا درحال انتقال است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف محیط زیستی خصوصا در ایام پایانی سال موضوع را بلافاصله با تلفن گویای 1540 به محیط زیست  استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول