اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

رضاخواه: برای تحصیل در آمریکا 3 بار ویزای این کشور را گرفته‌ام

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه برای تحصیل در آمریکا، سه بار ویزای این کشور را گرفته‌ است، گفت: اخذ ویزا، نشان‌دهنده این است که تابعیت مضاعفی در کار نیست.

رضاخواه: برای تحصیل در آمریکا 3 بار ویزای این کشور را گرفته‌ام

حسین فیروزنژاد-مجتبی رضاخواه منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به شایعه دوتابعیتی بودن خود که طی روزهای اخیر در فضای مجازی مطرح شده، گفت: من نمی‌دانم منشاء این دروغ کجاست و قویاً آن را تکذیب می‌کنم. 

رضاخواه با بیان اینکه برای تحصیل به آمریکا، سه بار ویزای این کشور را گرفته‌ام، تصریح کرد: اخذ ویزا، نشان‌دهنده این است که تابعیت مضاعفی در کار نیست، چرا که اگر کسی تابعیت مضاعف داشته باشد، از سوی آن کشور ویزا برایش صادر نمی‌شود.

وی افزود: سفرهای خارجی دیگری هم که انجام داده‌ام، همگی با ویزا انجام شده است.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه اخیراً برخی مطرح کرده‌اند که شورای نگهبان، بررسی مجدد پرونده وی را در دستور قرار داده، گفت: چند ماه پیش وقتی شورای نگهبان، صلاحیت‌ کاندیداها را بررسی می‌کرد، همه مدارک مربوط به سفرهای خارجی خود و ویزاهای اخذشده را ارائه کرده ام و اخیراً هم هیچ تماسی از سوی این شورا با من گرفته نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول