اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ضدعفونی شبانه اتوبوس‌های شهری در زنجان

سرپرست شهرداری زنجان گفت: هر شب بعد از اتمام ساعات کاری همه ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان ضد عفونی می‌شود.

ضدعفونی شبانه اتوبوس‌های شهری در زنجان

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تمهیدات شهرداری در ارتباط با پیشگیری از شیوع کرونا و مقابله با این بیماری اظهار کرد: در این رابطه ستاد پیشگیری از کرونا تشکیل شده و بر رعایت موارد بهداشتی تأکید شده است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به نصب توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا در اتوبوس‌های شهری افزود: همچنین از چند روز گذشته ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز شده است.

وی گفت: در همین راستا هر شب بعد از اتمام ساعات کاری اتوبوس‌های درون شهری، همه ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان ضد عفونی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در کنار ضد عفونی اتوبوس‌ها ، تاکسی‌های درون شهری نیز ضد عفونی می‌شوند، افزود‌: هر شب ۱۱۵ دستگاه اتوبوس و  بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ دستگاه تاکسی ضد عفونی می‌شود.

 سرپرست شهرداری زنجان تصریح کرد: روزانه‌ به همه رانندگان تاکسی‌های درون شهری برای ضد عفونی وسیله نقلیه خود پیامک ارسال می‌شود و هر شب ۳۵۰  تا ۴۰۰ دستگاه تاکسی برای ضد عفونی به سازمان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: شهرداری برای حفظ سلامت کارکنان خود و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا نسبت به توزیع ماسک و الکل در میان کارمندان اقدام کرده و به پاکبانان نیز ماسک و دستکش داده شده تا هنگام کار به این تجهیزات مجهز باشند و سلامتشان در مخاطره نیفتند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول