اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شهرستان دنا 150 اثر تاریخی دارد

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان دنا ۱۵۰ اثر تاریخی دارد که از این تعداد، ۳۷ اثر در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.

شهرستان دنا 150 اثر تاریخی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، مجید صفائی در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان دنا قابلیت‌های گردشگری شهرستان دنا در کشور را منحصر به فرد خواند و از آمادگی این شهر توریستی برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به وجود روستای هدف گردشگری و دهستان پایلوت صنایع دستی استان در شهرستان دنا، تصریح کرد: کریک، روستای هدف گردشگری و دهستان سادات محمودی، دهستان پایلوت صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد است.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه بویراحمد گفت: چهار اقامتگاه بوم‌گردی، دو هتل و چندین خانه مسافر در شهرستان دنا آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

صفائی افزود: شهرستان دنا ۱۵۰ اثر تاریخی دارد که از این تعداد، ۳۷ اثر در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.

این مسوول با اشاره به اینکه به دنبال افزایش زیرساخت‌های گردشگری و توسعه شهرستان دنا هستیم، ابراز داشت: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی و جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد تله‌کابین و جاده سلامت از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل برای توسعه گردشگری شهرستان دنا است.

در ادامه هم فرماندار جدید شهرستان دنا با بیان اینکه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان آمادگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی را دارد، گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید بهترین خدمات را به گردشگران ارائه دهند.

عبدالحمید پناهی افزود: دنا قابلیت‌های بالایی در حوزه گردشگری دارد که باید از این قابلیت‌ها در راستای ایجاد اشتغال و درآمد‌زایی برای مردم استفاده شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: خدمات خوبی در حوزه گردشگری دنا صورت گرفته ولی کافی نیست باید این زیرساخت ها افزایش یابد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول