اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ممنوعیت استعمال هرگونه قلیان در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت آذربایجان شرقی گفت: استعمال هرگونه قلیان در قهوه خانه ها، رستوران ها، غذاخوری ها و سفره خانه های استان ممنوع است.

ممنوعیت استعمال هرگونه قلیان  در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز, حبیب امین زاده امروز در جلسه مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی با اشاره به هماهنگی قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی ، سازمان صمت استان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: دستور ممنوعیت این امر به همه اماکن عرضه کننده قلیان درسطح استان ابلاغ شده و با متخلفین طبق قانون نظام صنفی برخورد قانونی انجام خواهد شد .

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت آذربایجان شرقی با تأکید بر ضروررت انجام اقدامات پیشگیرانه از طریق دستگاه های مسئول براساس وظایف محوله، هماهنگی و تعامل اتحادیه ها، اتاق اصناف، سازمان های تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی را در اجرایی شدن این امرمؤثر دانست.

امین زاده ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه و جهادگرانه تمام اتحادیه ها، اصناف، بازاریان استان و دست اندرکاران حوزه سلامت، گفت: اصناف و بازاریان بویژه اتحادیه ها همواره در کنار مردم بوده و در صف مقدم جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان قراردارند و در شرایط حساس کنونی نیز در پیشبرد اهداف پیشگیرانه و سلامت محور، نقش سازنده و اثربخش خواهند داشت.

وی در ادامه از حمایت کامل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تولیدکنندگان ملزومات بهداشتی اعم مایعات ضدعفونی کننده و ماسک خبر داد و افزود: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان به صورت مجزا و همچنین درقالب گشت های مشترک با اتحادیه ها ، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی، اقدامات نظارتی مستمر را دردستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/60001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول