اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با محتکران/مردم متخلفان را معرفی کنند

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: اگر افرادی در این شرایط به جای کمک و مساعدت بخواهند احتکار و گران‌فروشی کنند، دستگاه قضا به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند.

قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با محتکران/مردم متخلفان را معرفی کنند

علی اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز برای جلوگیری از شیوع کرونا توسط بعضی از محتکران و سواستفاده‌کنندگان اظهار داشت: اگر افرادی در این شرایط به جای کمک و مساعدت بخواهند احتکار و گران‌فروشی کنند، دستگاه قضا به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان این‌که دستگاه قضا در برخورد با محتکران مسامحه ندارد، گفت: با نیروی انتظامی، اداره تعزیرات، بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است تا با افرادی که گران‌فروشی و احتکار می‌کنند، برخورد شود و اگر نیاز به ورود داشتند دادستانی برابر مقررات اقدام و پشتیبانی می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که اماکنی که ملزومات مورد نیاز مردم را مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده را انبار می‌کنند، علاوه بر برخورد، پلمپ می‌شوند، تصریح کرد: مردم در این وضعیت آرامش خود را حفظ کنند و اگر همه دست به دست هم دهند، می‌توانند بر این بیماری غلبه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تأکید بر این‌که مردم نباید به خود ترس و استرس راه دهند، ترس از خود بیماری بدتر است، عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف و احتکار می‌توانند با سامانه 110 تماس بگیرند و یا این‌که از طریق سامانه سجا اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول