اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

موافقت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ساخت و ساز تازه در اراضی اشغالی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات پارلمانی این رژیم اعلام کرد که با ساخت صدها واحد مسکونی صهیونیست‌نشین در کرانه باختری فلسطین موافقت کرده است.

موافقت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ساخت و ساز تازه در اراضی اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ساخت بیش از هزار واحد مسکونی در شهرک‌های صهیونیستی‌نشین کرانه باختری رود اردن موافقت کرد.

«نفتالی بِنِت» امروز (پنجشنبه/هشتم اسفند) در توییتی اعلام کرد که موافقت خود را با ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی صهیونیست‌نشین در کرانه باختری اعلام کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که سال گذشته به دنبال کناره‌گیری «آویگدور لیبرمن» از سمت خود، از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم به عنوان جانشین لیبرمن انتخاب شده، معروف به اتخاذ سیاست‌های ضد فلسطینی است و بارها وعده ساخت شهرک‌های صهیوینست‌نشین بیشتر در کرانه باختری داده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دور روز پیش در توییتر خود وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی هفته آینده (۱۲ اسفند)، ۳۵۰۰ واحد مسکونی را در کرانه باختری خواهد ساخت. (جزئیات بیشتر)

حزب لیکود رژیم صهیونیستی از آنجایی که طی دو دوره انتخابات پارلمانی موفق به کسب آرای اکثریت نشده، تلاش دارد با دادن وعده‌هایی از جمله ساخت شهرک‌های بیشتر در کرانه باختری که بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل غیرقانونی است، آرای بیشتری در مقابل رقیب خود (ائتلاف آبی و سفید) کسب کند.

نتانیاهو، رئیس حزب لیکود همچنین وعده داده در صورت پیروزی در کرانه باختری بخش‌هایی از کرانه باختری را به قلمرو رژیم اسرائیل ملحق کند؛ اقدامی که اعتراض گروه‌های فلسطینی و نهادهای بین‌المللی را در پی داشته و برخلاف راهکار دو دولتی است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول