اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

با محتکرین به صورت جدی برخورد می‌کنیم/ مدیران ارشد به فکر مشکلات مردم باشند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با بیان اینکه با محتکرین به صورت جدی برخورد می‌کنیم، گفت: بهتر است مسؤولان ارشد اجرایی به جای ایستادن در صف تست کرونا به فکر مردم باشند.

با محتکرین به صورت جدی برخورد می‌کنیم/ مدیران ارشد به فکر مشکلات مردم باشند

حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در فردیس گفت: اگر گزارشی مبنی بر احتکار اقلام مورد نیاز مردم، از طریق سازمان‌های نظارتی، شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی ارسال شود قطعا در جهت حمایت از حقوق مردم برخوردهای بسیار شدیدی خواهیم داشت چرا که بحث جان مردم در میان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با تأکید بر اینکه برخورد شدید با محتکران خواهیم داشت، افزود: پیش از برخورد قهر آمیز بنا را بر تسهیل تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم همچون موادضدعفونی کننده همچون الکل و ژل های شست شو گذاشته ایم، چرا که فراوانی این اقلام درراستای ایجاد آرامش روانی میان مردم تأثیر گذار خواهد بود.

جهانشاهلو با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم امنیت روانی را میان مردم برقرار کنیم، تصریح کرد: جلسات، تماس‌ها و پیگیری‌های متعددی که توسط دادستانی شهرستان فردیس انجام شد، منجر به تأمین مواد اولیه کارخانه جات و تولید مواد ضدعفونی کننده شده است.

وی ادامه داد: با این تفاسیر طی دو سه روز آینده نزدیک به 20 هزار تیوپ ژل بهداشتی در سطح شهرستان فردیس توزیع خواهد شد و کمبودهای موجود در بازار را مرتفع می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی را مأمور کردیم که در خصوص توزیع ماسک نظارت بیشتری انجام دهند، یادآور شد: متاسفانه طبق سیاست گذاری صورت گرفته توزیع ماسک توسط هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد که البته تا کنون خبری از توزیع نیست یا اگر هم میان مردم پخش شده باشد خبرش به ما نرسیده است!

وی خطاب به مسؤولان ارشد اجرایی افزود: مسؤولان بالا دستی به جای ایستادن در صف تست کرونا به فکر مردم باشند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با اشاره به اینکه  نخستین دادستان کشور بودم که دستور تعطیلی قلیانسراها را منتشرکردم، اظهار کرد: همچنین مراکز تجمع و پر تردد همچون آرایشگاه‌ها، گیم نت و رستوران‌ها برای نخستین بار در شهرستان فردیس تعطیل و کنترل شد و این طرح با تأخیر در سایر مناطق کشور فراگیر شد.

جهانشاهلو با تأکید بر اینکه تمامی تجمعات از قبیل مذهبی، ملی و جشن‌ها باید لغو شود، اضافه کرد: تمامی محدودیت‌های اعلام شده با همکاری مردم در مسیر درست در حال اجرایی شدن است. 

وی در پایان با بیان اینکه روزبازارها تا بهبود شرایط جامعه تعطیل خواهند بود، اعلام کرد: من خودم را به عنوان مامور علوم پزشکی و شبکه بهداشت میدانم و هرچه آن‌ها لازم می‌دانند اجرایی می‌کنم.

انتهای پیام/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول