اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مدیر بخش مراقبت‌های ویژه «مسیح دانشوری»: پیام رهبر معظم انقلاب بسیار زیبا و مثل همیشه خردمندانه بود

مدیر بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه پیام رهبر معظم انقلاب بسیار زیبا و مثل همیشه خردمندانه بود، گفت:ما پزشکان و کادر درمانی محکم ایستاده‌ایم و همیشه در کنار مردم بوده و دست‌بوس رهبر انقلاب هستیم.

مدیر بخش مراقبت‌های ویژه «مسیح دانشوری»: پیام رهبر معظم انقلاب بسیار زیبا و مثل همیشه خردمندانه بود

سیدمحمدرضا هاشمیان، فوق تخصص مراقبت‌های ویژه و مدیر بخش مراقبت ویژه بیمارستان مسیح دانشوری در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با اشاره به پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب از پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی در درمان بیماران مبتلا به کرونا، اظهار داشت: پیام رهبر معظم انقلاب بسیار زیبا و مثل همیشه خردمندانه بود و توانست همه همکاران پزشک و کادر خدمات درمانی را خوشحال کند.

وی با بیان اینکه امروز با این پیام روز شادی داشتیم، گفت: از جهتی نیز ما کار خاصی نکرده‌ایم؛ چرا که در دوران دفاع مقدس این همه رشادت‌ها را دیده‌ایم و هنوز ما جانبازان شیمیایی را در بیمارستان مسیح دانشوری درمان می‌کنیم.

فوق تخصص مراقبت‌های ویژه با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: این شهید با رزم و نیز رفتار انسانی خود رشادت‌های زیادی داشت و ما از آنها یاد می‌گیریم. اکنون مردم می‌بینند که پزشکان وظیفه خود را به موقع انجام می‌دهند.

هاشمیان افزود: در زمان حادثه پلاسکو نیز دیدیم که آتش‌نشانانی جان خود را از دست دادند؛حرفه‌ ما اینطور است و در زمانی که بلایای طبیعی وارد می‌شود، ما خط مقدم آن هستیم؛ در نتیجه ما مرد این میدان بوده و خستگی‌ناپذیر کار می‌کنیم.

وی ابراز داشت: جامعه مشاهده کرد که ما پزشکان و کادر درمانی محکم ایستاده‌ایم و همیشه در کنار مردم بوده و دست‌بوس رهبر انقلاب هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول