اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

احمدزاده: ملوان با لشکری نصفه و نیمه به مصاف استقلال می‌رود

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: تیم میزبان در پی کسب پیروزی است ولی ملوان حریف دست‌وپابسته‌ای نبوده و برای کسب پیروزی مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کنیم.

احمدزاده: ملوان با لشکری نصفه و نیمه به مصاف استقلال می‌رود

محمد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اعزام ۱۶ بازیکن به اهواز تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان ملوان دچار سرماخوردگی شدید بوده و به همین دلیل با تیمی نصفه و نیمه عازم خوزستان برای دیدار مقابل استقلال شدیم.

وی با بیان اینکه ملوان پس از نبرد مقابل نود ارومیه یک جلسه تمرین ریکاوری در انزلی انجام داده، گفت: فاصله بازی‌های لیگ یک فوتبال نزدیک بوده و دومین جلسه تمرینی‌مان را در اهواز پیش از دیدار مقابل استقلال برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با تأکید بر اینکه نیمی از بازیکنانش را در اختیار ندارد، تصریح کرد: مهیار زحمتکش، محمدرضا محرمی و محمد حسین‌پور، پرهام صیاد برهانی از جمله غایبین ملوان بوده و با استراحت به بازیکنانی که به‌تازگی دچار سرماخوردگی شده‌اند جانب احتیاط را به دلیل گسترش ویروس کرونا در نظر گرفتیم.

احمدزاده با بیان اینکه تیم استقلال خوزستان در بازی‌های اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده، گفت: تیم میزبان در پی کسب پیروزی است ولی ملوان حریف دست‌وپابسته‌ای نبوده و برای کسب پیروزی مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب روحی و روانی ملوانان در آستانه دیدار مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: با ارائه یک بازی جنگنده و تحت‌فشار به میدان رفته و برای ارتقا جایگاهمان در جدول می‌جنگیم.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول