اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فعالیت اکیپ فوریت‌های آبرسانی شرکت آب وفاضلاب روستایی زابل در ایام نوروز

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی زابل گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مشترکین، این شرکت اقدام به تشکیل کشیک نوروزی اکیپ فوریتهای آبرسانی از 29 اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی خبرداد.

فعالیت اکیپ فوریت‌های آبرسانی شرکت آب وفاضلاب روستایی زابل در ایام نوروز

حسین شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مشترکین و مسافرین نوروزی این شرکت اقدام به تشکیل کشیک نوروزی اکیپ فوریت‌های آبرسانی از 29 اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی خبرداد.

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی زابل با بیان اینکه این اکیپ ها به طور شبانه روزی فعال هستند، گفت: مهم‌ترین اقدامات این اکیپ‌ها رفع سریع شکستگی شبکه و خط انتقال، رفع نقص تاسیسات آبرسانی و اعزام ناوگان تانکر سیار به روستاهای فاقد آب، نظارت بر کمیت،کیفیت آب توزیعی و حصول اطمینان از عملیات گندزدایی است.

وی افزود: در آستانه ایام نوروز و بازار گرم سنت خانه تکانی میانگین مصرف آب در حوزه خانگی افزایش می یابد از این رو شایسته است شهروندان هدر رفت آب آشامیدنی تصفیه شده‌ در شستشو و امور نظافتی جلوگیری کنند.

این مسؤول ادامه داد: شهروندان شست وشوها را به روزهای پایان سال محول نکنند و با زمانبندی و توزیع کارهای خود در روزهای باقی مانده از افت فشار به دلیل مصرف بالا در این ایام جلوگیری کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول