اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ویسی:تعطیلی بازی ها به نفع سلامت مردم است

ویسی گفت :تعطیلی بازی ها به نفع سلامت مردم است و این تصمیم قابل احترام است.

ویسی:تعطیلی بازی ها به نفع سلامت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان،عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان عصر امروز در نشست پیش از بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد : بازی های بسیار حساس و مهمی در پیش داریم هر بازی نسبت به بازی دیگر اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: نیاز به گرفتن سه امتیاز داریم مانند سایر تیم ها و تمام تمرکز و فکر و ذهن ما بر این است که با گرفتن سه امتیاز بازی خوبی را دهیم و به جدول بازگردیم.

مربی تیم پیکان بیان کرد: هر چند طرفداران مسجدسلیمان نمی توانند بازی را از نزدیک مشاهده کنند و این به نفع ماست که بازی بدون تماشاگر انجام شود. ولی امیدوارم بازی خوبی را در پای گیرنده‌ها مشاهده نمایند.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگارفارس مبنی بر اینکه آیا بازیکنان محروم و یا مصدوم داریم گفت: متاسفانه میلاد شیخ سلیمانی بازیکن مصدوم ما است ولی بازیکن محروم نداریم.

 ویسی با اشاره به این که مسجد سلیمان مهد فوتبال کشور است افزود: فوتبال بدون تماشاگر هیچ معنایی ندارد. و با بودن تماشگران است که فوتبال معنا میگیرد.

وی با اشاره به اینکه هر چند مربیان در تعطیلی های بازی به دلیل اتفاقات اخیر تصمیم‌گیرنده نیستند و تصمیمات در دست مراجع ذیصلاح است افزود : تماشاگران از مشاهده مستقیم فوتبال لذت می برند. تعطیلی بازی ها به نفع سلامت مردم است و این تصمیم قابل احترام است.

انتهای پیام/72068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول