اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تارتار:تعطیلی فوتبال بهترین تصمیم است/جام قهرمانی مهمتر از جان آدمی نیست

سرمربی تیم فوتبال مسجد سلیمان گفت: بهترین تصمیم این است که همین جا فوتبال را تعطیل کنیم هیچیز مهمتراز جان آدمی نیست.

تارتار:تعطیلی فوتبال بهترین تصمیم است/جام قهرمانی مهمتر از جان آدمی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان عصر امروز در کنفرانس پیش از بازی فردا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص بازی با پیکان با تیمی بازی می کنیم که خط حمله بسیار خوبی دارد. گل های زیادی در طول فصل به ثمر رسانده؛ ضعف‌های در خط دفاعی شان نیز وجود دارد که باید برای پیروزی از آن استفاده کنیم.

  وی افزود: تیم پیکان تیم قابل احترامی است همیشه بازی کردن با تیم هایی که در پایین جدول هستند بسیار به مراتب سخت تر از بازی‌های دیگر است و باید بیشتر تلاش کرد. تا پیروز شد.

 تاتار با اشاره به اتفاقات اخیر سرایت ویروس و نگرانی مردم کشور وی بیان کرد: متاسفانه اتفاقات اخیر تمرکز را از مردم گرفته است و حتی ورزشکاران از این قاعده مستثنا نیستند و نگرانند. امیدواریم مسئولین برگزاری مسابقات تصمیمات خوبی بگیرند.

 وی با اشاره به اینکه هیچ چیز مهمتر از جان آدمی نیست گفت: ما ورزشکاران انسان هستیم و نگران خانواده‌هایمان و خانواده‌های ما نیز نگران ما هستند. به نظر بنده بهترین تقویم تعطیلی فوتبال است نه تعویق؛ همین جا فوتبال را تعطیل کنیم.

 سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اظهارکرد: اگر قرار است فوتبال به تعویق بیفتد تیم‌ها باید تمرین کنند و در این مدت زمان ممکن است بر اثر انتقال ویروس اتفاقات بسیاری بیفتد.

 وی افزود: هر تیمی بر اساس لیاقتش در جدول رده بندی قرار گرفته است و من فکر نمی‌کنم جام قهرمانی مهمتر از جان انسان‌ها باشد.و حتی مربی های تیم های مدعی حاضر نیستند در این شرایط جام بگیرند و خود و خانواده شان دچار مشکل شود .

 وی گفت :تیم هایی که در خطر سقوط هستند آنها هم راهکار دارند میتوان مسابقات را با ۱۸ تیم برگزار کنند و دو تیم به لیگ برتر بیایند و یا باقی تیم‌ها که خیلی بدهکار هستند از گردانه رقابت ها حذف شوند. 

 وی با بیان اینکه راه کارهای زیادی برای اتمام رقابت‌ها وجود دارد گفت: سلامت ورزشکاران بسیار حائز اهمیت است زیرا ما برای سلامت روح و جسم مان ورزش می‌کنیم اگر قرار است روحمان آشفته و جسم ما آسیب ببیند ورزش نکردن به مراتب بهتر است.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که فوتبال بدون هوادار پذیر است گفت: فوتبال بدون هوادار واقعاً تصمیم اشتباهی است و فکر می‌کنم مسابقات به صورت بازی دوستانه در خواهد امد و هیچ شور و ذوقی نخواهد داشت.

 وی افزود ما دوست نداریم بازی بدون هوادار اجرا شود و آنهم هواداران مسجد سلیمان که عاشق تیمشان هستند و ما علاقه خاصی به این هواداران داریم اگر قرار است آنها نباشند بازی نکنیم بهتر است.

 وی درپایان گفت :خوشبختانه بازیکن محروم یا مصدوم نداریم ولی بازیکنان به دلیل اتفاقات اخیر تمرکز کافی ندارند به هرحال برای بردن بازی می‌کنیم همان پیروزی است.

انتهای پیام/72068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول