اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بیرانوند: تاکنون در کدام صحنه تمرکز نداشتم؟/ ماندم تا برای چهارمین بار قهرمان شویم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا الان که بازی کرده‌ام در کدام صحنه تمرکز نداشتم؟ اگر بی‌انگیزه بودم نیم فصل دوم می‌رفتم.

بیرانوند: تاکنون در کدام صحنه تمرکز نداشتم؟/ ماندم تا برای چهارمین بار قهرمان شویم

جلال بابایی - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند پس از برتری 3 بر یک پرسپولیس مقابل شهر خودرو اظهار داشت: این مسابقه یک فینال بود و به قول گل‌محمدی برای این بازی جام را برای ما گذاشته بودند.

وی در مورد نیمکت نشینی‌اش گفت: صلاح کادر فنی بود که بازی نکنم. تمریناتم را انجام می‌دهم و امیدوارم در آینده به تیم کمک کنم. مهم برد تیم بود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در دو بازی 6 گل خورده است و گل محمدی گفته بود وقتی گل می‌خوریم همه مقصر هستند، عنوان کرد: همان حرفی که گل محمدی زد درست است. در برد و باخت‌ها همه از مدیریت گرفته تا بازیکنان شریک هستند.

دروازه بان پرسپولیس در مورد اینکه چون می‌خواهی به اروپا بروی به همین دلیل تمرکز و انگیزه نداری گفت:‌تا حالا که بازی کردم در کدام صحنه تمرکز نداشتم. اگر بی انگیزه بودم که در نیم فصل دوم می‌رفتم اما ماندم تا برای چهارمین بار قهرمان شویم و می‌دانم تیم قهرمان می‌شود. در هنگام عقد قرارداد هم با تیم بلژیکی قرار بود تا پایان فصل بمانم و کمک کنم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول