اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ذخیره‌سازی ۱۱۰۰ تن سیب و پرتقال در سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ذخیره‌سازی میوه ایام عید در استان سمنان به میزان یک هزار و ۱۰۰ تن سیب و پرتقال خبر داد.

ذخیره‌سازی ۱۱۰۰ تن سیب و پرتقال در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، علی تشنه‌دل در پانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار سمنان با بیان اینکه بازرسی از توزیع کالا از مبدأ تا مصرف برای جلوگیری از دپو و احتکار کالاهای اساسی در این ایام تشدید شده است، اظهار کرد: ذخایر استراتژیک استان بسیار مطلوب است و هیچ‌گونه کمبودی در بحث اقلام و کالاهای ضروری در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی میوه ایام عید در استان سمنان آغاز شده است، افزود: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه از این میزان میوه ذخیره‌شده ۶۰۲ تن پرتقال و ۳۱۹ تن سیب است، تصریح کرد: طرح نظارتی و پایش بازار ویژه نوروز ۹۹ از اول اسفندماه در استان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول