اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مردم باید برای شهر تصمیم بگیرند/ هر جا برسم همچنان یک معلم هستم

منتخب مردم شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه ما باید نماینده واقعی مردم و خواست آنها باشیم، گفت: مردم باید احساس کنند که برای شهرشان دارند تصمیم می‌‍گیرند.

مردم باید برای شهر تصمیم بگیرند/ هر جا برسم همچنان یک معلم هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس و بخش داشلی‌برون باشکوه و عزت خاصی برگزار شد و نهایتا امان‌قلیچ شادمهر به عنوان منتخب مردم انتخاب شد. پس از انتخاب وی گروه‌ها و افراد مختلفی برای دیدار با وی نزد او رفتند که با توجه به شغل اصلی او که معلم و یک فرهنگی است حضور جامعه فرهنگیان گنبدکاووس یکی از مهم‌ترین این دیدارها بود.

منتخب مردم شهرستان گنبدکاووس در این دیدار با اشاره به اینکه به فرهنگی بودن و اشتغال در دستگاه تربیت انسان یعنی آموزش و پرورش افتخار می‌کنم، اظهار کرد: آموزش و پرورش در سال‌های گذشته به من آموخته‌هایی را ارزانی داشته است که امروز در مسیر خدمت به مردم قطعا کارساز و چاره‌ساز خواهد بود.

امان‌قلیچ شادمهر با بیان اینکه از کف جامعه و از میان مردم محروم و طبقه مستضعف جامعه بوده‌ام و از همین جا به جایگاه امروزی برای خدمت رسیده‌ام، افزود: هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم که در هر کجا هم که باشم یک معلم و یک شهروند ساده گنبدی هستم.

وی با تاکید بر اینکه حضور همکارانم برای عرض تبریک را به فال نیک گرفته و امیدوارم در مسیر خدمت حقیر به مردم نیز در کنارم بوده و مرا کمک کنید، خاطرنشان کرد: به همفکری و حمایت همه مردم به ویژه نخبگان و فرهیختگان شهرستان از جمله همکاران عزیزم در آموزش و پرورش نیازمند خواهم بود.

منتخب مردم شهرستان گنبدکاووس در انتخابات مجلس شورای اسلامی بر لزوم نقش آفرینی مردم در تصمیمات و ایفای واقعی نقش نمایندگی از سوی منتخبان ملت، گفت: مردم باید احساس کنند که در تصمیم‌گیری‌ها نقش داشته و برای آبادانی و سربلندی شهر و دیارشان ایفای نقش می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز در این دیدار ضمن تبریک به منتخب مردم گنبدکاووس در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برای ما این که یکی از همکارانمان از سوی مردم برای خدمتگزاری انتخاب شده است افتخار و مایه مباهات است.

کمال‌الدین نظرنژاد با بیان اینکه جامعه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس به طور کامل آمادگی دارد در راستای اهداف و رسالت‌های خطیر خود در همه سطوح در کنار منتخب مردم باشد، تصریح کرد: بدون تردید انتظار همکاران شما نیز این است که توجه به موضوعات فرهنگی و تربیتی در مجلس بیشتر بوده و نگاهی ویژه به این موضوع داشته باشید.

وی با تاکید بر اینکه حضور فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی همواره منشا خیر و برکت برای کشور بوده است، اضافه کرد: امیدواریم حضور شما نیز در چهار سال آتی بتواند برگ زرین دیگری بر این دفتر بیافزاید.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول