اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مشاهده مورد اولیه «کرونا» در استان فارس به 8 نفر افزایش یافت/ فوتی گزارش نشده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تایید پنج مورد مثبت اولیه تست «کرونا» در استان فارس خبر داد و گفت:تا کنون 63 نفر در بیمارستان بستری شده که یک نفراز آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده است.

مشاهده مورد اولیه «کرونا» در استان فارس  به 8 نفر افزایش یافت/ فوتی گزارش نشده است

عبدالرسول همتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار داشت: تاکنون 63 بیمار ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)  بستری هستند که یک نفر مرخص و تا کنون  در فارس هیچ فوتی گزارش نشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد بیماری «کویید ۱۹ » اظهار داشت: این تعداد مشاهده، تست اولیه در استان انجام شده و نتایج برای تایید نهایی به وزارت بهداشت ارسال می‌شود.

به گفته همتی ، پروتکل های درمانی برای افراد مشکوک بستری، هم‌اکنون در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) در حال انجام است و این پروتکل ها برای موارد دارای نمونه مثبت با جدیت بیشتری انجام می شود که امیدواریم به زودی شاهد بهبودی این افراد باشیم.

وی اضافه کرد: در طول این ایام، برخی موارد مشکوک به ابتلا نیز بهبود یافته و ترخیص شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در طی روزهای اخیر با مشاهده موارد ابتلا به این بیماری در کشور، مراقبت های تیم های سلامت در استان قوت گرفته است، افزود: بر همین اساس روند پیگیری موارد مراجعه افراد برای انجام مراقبت های تکمیلی، با دقت و سرعت در حال انجام است و همکاران ما در مجموعه دانشگاه، به صورت شبانه‌روزی در این ایام، فعال هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد بیماری «کویید ۱۹ » از مردم خواست تا در صورت داشتن پرسش در این زمینه با شماره ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت های درمانی تماس گرفته و یا به وبگاه اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول