اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آخرین نتایج سفر سردار سلامی به خراسان شمالی / از احداث دو بیمارستان تا ساخت بزرگترین مجتمع آبی

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: احداث دو بیمارستان در بجنورد و راز و جرگلان، ساخت بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی آبی استان و تخصیص ۵۰ درصدی اعتبار ساخت جاده روستایی، مهم‌ترین دستاوردهای سفر سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران به خراسان شمالی است.

آخرین نتایج سفر سردار سلامی به خراسان شمالی / از احداث دو بیمارستان تا ساخت بزرگترین مجتمع آبی

سردار ابوالقاسم چمن در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره آخرین دستاوردهای سفرهای سردار سلامی طی ماه‌های گذشته به خراسان شمالی اظهار کرد: ۵۰ درصد از اعتبار جاده روستایی پیربز به بجنورد که دارای جمعیت فراوان و همچنین تردد بسیار زیادی است به استان داده‌شده که اقدامات فنی و مهندسی آن به جهت اجرای زیرساخت‌ها، پل و ابنیه فنی این راه بر عهده سپاه است که پس از مساعد شدن هوا در استان این عملیات عمرانی با مجموع اعتبار ۸ میلیارد تومانی اجرا می‌شود.

وی دستاورد دیگر این سفر را تصویب تبدیل مرکز جراحی محدود جوادالائمه بجنورد به بیمارستان ۶۴ تخت خوابی بجنورد دانست و گفت: این پروژه تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبارات آن برای تحقق کامل این بیمارستان محقق شده و از اعتبارات سفر رهبری نیز ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز آن ردیف اختصاص داده‌شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ایجاد بزرگترین مجموعه آبی سطح استان را دستاورد دیگر سفر سردار سلامی برای خراسان شمالی برشمرد و خاطرنشان کرد: این مجموعه آبی با وسعت ۴ هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا تاکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بوده و ۴ میلیارد تومان نیز از سفر سردار سلامی به این پروژه اختصاص داده‌شده است.

وی همچنین از اختصاص ۳۵ میلیارد تومان به‌صورت اختصاصی به سپاه استان برای تجهیز و همچنین امورات مختلف آن خبر داد و گفت: از مجموع این اعتبار تاکنون ۱۱ میلیارد تومان آن به‌دست استان رسیده است.

چمن در انتها درباره دو پروژه بیمارستان راز و جرگلان و جاده میامی به جاجرم نیز گفت: احداث بیمارستان راز و جرگلان با انعقاد قرارداد از سوی سپاه و وزارت بهداشت آغاز می‌شود که در سفر وزیر بهداشت به خراسان شمالی این قرارداد منعقد خواهد شد، همچنین قرارگاه سازندگی خاتم به‌عنوان مجری پروژه جاجرم به میامی در حال انجام مطالعات و آماده‌سازی شرایط جهت انعقاد قرارداد و شروع پروژه است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول