اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم جدی گرفتن جنگ رسانه‌ای/ دشمن روان مردم را هدف گرفته

امام جمعه فارسان گفت: دشمن، زمانی با خدشه و التهاب در معیشت، امنیت را هدف قرار داد و اکنون با هدف خدشه در سلامت به امنیت عمومی و اجتماعی، حمله کرده، جنگ رسانه‌ای و مجازی را جدی بگیریم.

لزوم جدی گرفتن جنگ رسانه‌ای/ دشمن روان مردم را هدف گرفته

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محسن ملکپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فارسان با اشاره به حماسه مردم در دوم اسفندماه و ضمن تشکر از عوامل برگزاری انتخابات، گفت: منتخب مردم هم بداند که مسؤولیت سنگینی برایش رقم خورده، گذشته از پاسخ‌گویی به درگاه الهی نسبت به انجام وظایف مُحَوله باید جوابگوی مُوَکلین خود هم باشد.

منتخبین مردم از این 100 روز باقی‌مانده تا آغاز دوره جدید نهایت استفاده را ببرند

امام جمعه فارسان، با بیان اینکه مردم، پیروز انتخابات دوم اسفند بودند، افزود: رصد مواضع عناصر جبهه استکبار و عوامل داخلی آنان در این ده ماه، به روشنی گواه این ادعاست به طوری که سفیر انگلیس در تهران در اوایل مهرماه گفته بود که باید تمام برنامه‏‌های خود را برای جلوگیری از راهیابی نمایندگان انقلابی به مجلس، متمرکز کنیم و این اهمیت مجلس را نشان می‌دهد.

وی به نمایندگان منتخب استان توصیه کرد: تا آغاز رسمی مسؤولیت خود در خانه ملت حدود ۱۰۰ روز فرصت دارد تا با مطالعه دقیق درباره وظایف نمایندگی و فرصت‌ها و تهدیدهای منطقه با همفکری نمایندگان سابق و کاندیداهای رقیب از تجربیات و ایده‌ها و برنامه‌های آنان استفاده کنید تا با دست پر و یک شروع قوی مجلس یازدهم را کلید بزنید.

جنگ رسانه‌ای دشمن در حوزه بهداشت را جدی بگیریم

ملکپور با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی از استان‌های کشور توضیح داد: امیدبخشی و آگاهی دهی به مردم جزو مهم‌ترین کارهای در دست اقدام باشد؛ القاء ترس عمومی با بزرگ نمایی غیرعادی، التهاب آفرینی و شایعه سازی دشمن، موجب نوعی اضطراب بین مردم شده است.

امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه دشمن جنگ شناختی خود را بر بستر مدیریت افکار عمومی پیش می‌برد، تشریح کرد: دشمن، زمانی با خدشه و التهاب در معیشت، "امنیت" را هدف قرار داد و اکنون با هدف  خدشه در "سلامت" به امنیت عمومی و اجتماعی و روان مردم، حمله کرده است، جنگ رسانه‌ای و مجازی را جدی بگیریم.

ایران جزو برترین کشورهای جهان در مقابله با بیماری‌های مسری است

آماری که از سوی سازمان‌های بین‌المللی منتشر شده، نشان می‌دهد که ایران جزء کشورهای اول منطقه و جهان در مقابله با انواع بیماری‌ها از جمله بیماری‌های واگیردار است به طوریکه در پاییز گذشته مرگبارترین آنفلوانزا در جهان اتفاق افتاد و کشوری مانند آمریکا را با تلفات ۱۶۰ هزار نفری گرفتار کرد درحالی که ایران با قدرت تمام توانست برآن غلبه کند و تلفات ما به کمتر از ۱۳۰ نفر رسید.

ملکپور افزود: در ابتدای سال ۹۸ پس از سیل سنگین که یازده استان کشور را درگیر کرد در دوره پس از سیل و با رسیدن فصل گرما،که زمان اوج بیماری‌های واگیردار و مُسری بود، با تمهیدات انجام شده، حتی یک نفر فوتی هم نداشتیم؛ بنابراین اکنون نیز می‌توانیم سیر صعودی آن را در شهرهای کانونی کم کنیم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول