اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صادقی: بازی را در نیمه اول باختیم/ بازیکنان مخالف حضور در هتل بودند

سرمربی تیم سایپا گفت: بازی را در اختیار ما بود ولی در نیمه اول بازی را واگذار کردیم.

صادقی: بازی را در نیمه اول باختیم/ بازیکنان مخالف حضور در هتل بودند

به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم صادقی بعد شکست برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی را در اختیار ما بود ولی در نیمه اول کار را واگذار کردیم. در نیمه دوم تعویض کردیم ولی نتوانستیم نتیجه را تغییر بدهیم.

وی عنوان کرد: این یک بازی بود که ما کاملا به آن مسلط بودیم. در نیمه اول، بازی در اختیار ما بود و نتیجه را یک بر صفر واگذار کردیم. در نیمه دوم تعویض کردیم و با دو مهاجم حاضر شدیم و توانستیم گل خورده را جبران کنیم اما متاسفانه یک دقیقه بعد گل را دریافت کردیم. ما کاملا به بازی مسلط بودیم ولی نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. 

وی افزود: نبود صادق بارانی در نتیجه تاثیر گذار بود و امیدوارم هر چه زودتر مشکلش رفع شود.

سرمربی تیم سایپا در خصوص پرونده صادق بارانی و آمادگی مرتضی آقاخان عنوان کرد: در مورد پرونده بارانی باشگاه باید صحبت کند ولی در خصوص آقاخان باید بگویم وقتی او را از استقلال به سایپا آوردیم، یک سال مصدومیت داشت. اطلاعاتی که ما از ایفارک گرفتیم، ایشان کاملا سالم بودند و در تمرینات خودمان هم کاملا سالم بودند. با توجه به دوری یک ساله‌شان از میادین هنوز شرایط بازی را ندارند و این در تمرینات بهتر می‌شود.

صادقی اظهار داشت: در هفته گذشته چند تمرین اصلی‌مان را از دست دادیم. باران شدید باعث شد یک جلسه را در سالن برگزار کنیم و جلسه دیگر را در چمن مصنوعی. بازیکنان ما به خاطر ویروس کرونا از ما می‌خواستند به هتل نرویم و مستقیم در بازی حاضر شویم.

وی افزود: سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم تا تمرکز داشته باشند. این برای سلامتی بازیکنان است و آنها به فکر خودشان و خانواده‌هایشان هستند. ما پیشنهادمان این است که این هفته را تعطیل می‌کردند و منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول