اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

عمر حجت‌الاسلام خسروشاهی در عرصه جهاد علمی صرف شد

آیت‌الله نوری‌همدانی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی را تسلیت گفت و فعالیت‌های ارزنده این عالم ربانی را در تولید آثار ارزشمند ستود.

عمر حجت‌الاسلام خسروشاهی در عرصه جهاد علمی صرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت آیت‌الله نوری همدانی آمده است: خبر ارتحال عالم عالیقدر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید هادی خسروشاهی رحمت الله علیه را دریافت نموده و موجب تاثر و تاسف گردید.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: این روحانی پرتلاش عمر با برکت خود را عمدتاً به جهاد قلمی پرداخت و آثار ارزشمندی از خود بجای نهادند؛ ایشان در نویسندگی و تصحیح کتب بزرگان زحمات فراوان کشید و در احیای آثار علما بسیار پر تلاش بود که احیای آثار استاد بزرگوار ما مرحوم آیت الله علامه طباطبایی رضوان الله علیه از نمونه کارهای آن مرحوم بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ارتباطات بین‌المللی و ترویج فرهنگ اهل‌بیت علیم السلام عرصه دیگری از خدمات مرحوم سید هادی خسروشاهی بشمار می‌رفت.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: درگذشت این عالم پرتلاش را به جامعه علمی به ویژه حوزه علمیه، همکاران و ارادتمندان و بیت مکرمشان تسلیت عرض کرده و رحمت و غفران الهی و حشر با اولیاء الله را از خداوند متعال برای آن فقید سعید مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/2258/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول