اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اقدامات تخصصی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس برای بیماران تنفسی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای بیماران حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) دیده شده و قرار است به عنوان بیمارستان شرق گلستان خدمات مطلوب ارائه دهد.

اقدامات تخصصی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس برای بیماران تنفسی

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، فرهاد بدیعی عصر امروز در نشست توجیهی روسای اتاق اصناف، روسای صمت و روسای اتحادیه‌های صنوف مختلف شرق گلستان در اتاق اصناف گنبدکاووس، اظهار کرد: یکی از راه‌های مهم و ساده برای پیشگیری از سرایت این بیماری شست و شوی مداوم دست‌ها با آب و صابون مایع است که رعایت آن بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.
وی افزود: در گنبدکاووس مورد مثبتی از کرونا مشاهده نشده اما این دلیل بر وجود ویروس در شهرستان نیست و منفی و مثبت بودن این آزمایش‌ها تاثیری در اقدامات پیشگیرانه نداشته و باید به صورت جدی انجام شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای بیماران حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) دیده شده و قرار است به عنوان بیمارستان شرق گلستان خدمات مطلوب ارائه دهد. 
وی خاطر نشان کرد: تاثیر اقدامات پیشگیرانه در برابر درمان این بیماری یک به صد است و تلاش ما در راستای اقدامات پیشگیرانه با توجه به شدت سرایت این بیماری است.
بدیعی گفت: در حوزه نانوایی‌ها باید متصدی گرفتن پول و دادن نان به مردم جدا شود و به هیچ عنوان مردم نباید به نان و انتخاب کردن آن با زیر و رو کردن آن دست بزنند.
وی اضافه کرد: استفاده از ماسک برای افراد عادی هیچ ضرورتی ندارد و تنها مبتلایان به سرماخوردگی که علائم خارج شدن ترشحات ،بیماران قلبی و افرادی که سرفه می کنند باید از ماسک استفاده کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: آموزش های لازم به کارمندان بانک برای جابجایی پول و عابر بانک داده شد تا از هرگونه سرایت بیماری در چنین اماکنی جلوگیری شود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول