اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ادامه تعطیلی اماکن ورزشی خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از ادامه تعطیلی اماکن ورزشی خوزستان خبر داد.

ادامه تعطیلی اماکن ورزشی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس و دستور استاندار خوزستان مبنی بر تعطیلی تمام اماکن ورزشی استان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی و حفظ نکات ایمنی و بهداشتی ، کلیه باشگاه های دولتی، خصوصی، استخرها، سالن‌های ورزشی تحت نظارت این اداره کل از روز شنبه مورخ۹۸/۱۲/۱۰ به مدت یکهفته تعطیل اعلام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم گرفته شده ، از شنبه ۱۰ اسفند ماه تمامی اماکن ورزشی تعطیل خواهد شد و این دستور نیز به تمامی ادارات ورزش شهرستانها ، هیات های ورزشی استان ابلاغ خواهد شد تا آنان نیز اقدام به تعطیلی اماکن ورزشی شهرهای خود داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تصریح کرد: در این راستا از معاونت ورزشی، حراست وبازرسی اداره کل، رؤسای هیأت‌های ورزشی استان، رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها درخواست کردیم تا با سرکشی مداوم و نظارت بر چگونگی اجرای این دستور العمل ، برای انجام کارهای پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا حساسیت لازم را به خرج دهند.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین از مدیران اماکن ورزشی بخش خصوصی  نیز درخواست داریم تا در این رابطه و تعطیلی اماکن ورزشی همکاری لازم را با ادارات ورزش و جوانان داشته باشند.

وی بیان کرد: هم استانی های گرامی در صورتیکه مشاهده کنند باشگاهی در استان فعالیت خود را ادامه میدهد با تماس ویاپیامک به واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به شماره 09305530900 اعلام نمایند تا کارشناسان بازرسی و حراست ورزش استان نسبت به تعطیلی و پلمپ این باشگاه اقدام نمایند 

حیدری یادآور شد: امیدواریم  به زودی شاهد پیشگیری و ریشه کن شدن بیماری کرونا در استان خوزستان و در سطح کشور باشیم تا دوباره شاهد حضور ورزشکاران در میادین و اماکن ورزشی باشیم و فعالیت های ورزشی در خوزستان و در سراسر کشور روال عادی خود را سپری کند.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول