اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

امریه مشمولان وظیفه با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در وزارت علوم

وزارت علوم با مشمولان وظیفه و دانش آموختگان با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علوم و فناوری سراسر کشور همکاری می‌کند.

امریه مشمولان وظیفه با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در وزارت علوم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علوم و فناوری سراسر کشور و برای بهره‎مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است.

تاکنون ۳ فراخوان پذیرش سرباز امریه پژوهش‌یار توسط دفتر ارتباط با صنعت این وزارتخانه اعلام شده است.

امسال هم  مشمولان وظیفه و دانش آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش یار امریه دارند و برگه اعزام آنان با تاریخ اول فروردین ماه سال ۹۹ است توانستند از فرصت امریه در وزارت علوم بهره‌مند‌ شوند.

*مشمولان برای فراخوان بعدی جذب امریه در وزارت علوم آماده باشند

در فراخوان بعدی هم مشمولانی که زمان اعزام آنان اول تیرماه ۹۹ است باید در اول فروردین ۹۹ برای ثبت نام اقدام کنند و نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش درخواست آنان تا پیش از پایان فروردین ۹۹ اعلام خواهد شد.

این دانش‌آموختگان بر اساس دارا بودن صلاحیت عمومی جذب در دستگاه‌های دولتی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه تشخیص توانایی کار در آزمایشگاه و امور پژوهشی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول