اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تولید ژل ضدعفونی کننده دست ۱۵ هزار تومانی در یک دانشگاه

در پی شیوع بیماری ویروسی کرونا و لزوم دسترسی به مواد ضدعفونی کننده دست، محققان مرکز نوآوری و کارآفرینی یک دانشگاه ژل ضدعفونی کننده دست تولید کردند.

تولید ژل ضدعفونی کننده دست ۱۵ هزار تومانی در یک دانشگاه

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در پی شیوع بیماری ویروسی کرونا (کویید -۱۹) و لزوم دسترسی به مواد ضدعفونی کننده دست، محققان مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس موفق به تولید کارگاهی ژل ضدعفونی کننده دست شدند.
فرمولاسیون این ژل ضدعفونی کننده دست طبق استاندارد‌های بین‌المللی است و این محصول با مطالعات مداوم در حوزه مواد آرایشی و بهداشتی تهیه و تولید شده است. این ژل هر گونه ویروس، قارچ و باکتری را از بین می‌برد و خاصیت نرم‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی پوست را هم دارد.

*تولید ژل دست ۱۵ هزار تومانی 

این تیم با مدیریت محسن رضایی، مسوول گروه تحقیقاتی و تولید و همکاری حامد پریچه، مدیر گروه توزیع کننده و با سرمایه گذاری مشترک، تولید این محصول را در دانشکده مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی و تحت حمایت‌های مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس آغاز کرده‌اند. ظرفیت تولید این گروه اکنون روزانه هزار عدد است که به زودی به دو هزار عدد خواهد رسید.

قیمت این ژل برای مصرف کننده ۱۵ هزار تومان اعلام شده است. این کار با هدف جبران کمبود نیاز بازار و تامین نیاز مبرم مردم در روزهای جاری برای مقابله با بیماری کرونا و کاهش دغدغه آنان در تامین نیازهای بهداشتی خود و ضد عفونی کردن دست تولید و وارد بازار شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول