اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ساعت کاری ادارات هرمزگان تا پایان هفته کاهش یافت

استاندار هرمزگان اعلام کرد: ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها (به‌جز واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان) تا پایان این هفته (پنج‌شنبه ۱۵ اسفند) «از ۸صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر» خواهد بود.

ساعت کاری ادارات هرمزگان تا پایان هفته کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی صبح امروز اظهار کرد: ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها (به‌جز واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان) تا پایان این هفته (پنج‌شنبه ۱۵ اسفند) «از  ۸صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر» خواهد بود.

وی افزود: تعدادی از کارکنان همچون «مادران دارای فرزند زیر ۶سال و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی، تنفسی و موارد خطرآفرین بیماری» می‌توانند با تشخیص مدیر به‌صورت دورکاری فعالیت کنند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع، پیش‌بینی تمهیدات لازم در زمینه‌ی بهداشت محیط اداری  باید با حساسیت بیشتری در این روزها انجام شود.

وی عنوان کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی آماده‌باش هستند و مردم با رعایت بهداشت فردی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت کاهش و شکست این بیماری برای پیشگیری از شیوع بیشتر آن تلاش کنند.

همتی تصریح کرد: از مردم استان می‌خواهم که ضمن رعایت به بهداشت فردی و توجه به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول