اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آغاز ثبت‌نام آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سوادآموزی از امروز

ثبت‌نام آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) قبل از سال 1392 نهضت سوادآموزی از امروز آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سوادآموزی از امروز

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ثبت‌نام آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) قبل از سال 1392 نهضت سوادآموزی از امروز آغاز شد.

این آزمون به استناد بند (۲) قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش‌وپرورش مصوب 13 شهریور 97 و ماده (۵) آیین‌نامه اجرایی شماره ۷۹۷۹۵/ت ۵۶۶۱۰ مورخ 30 شهریور 98 هیأت وزیران و بند (2.3) شیوه‌نامه شماره 700/160150 مورخ 2 آذرماه 98 وزارت آموزش‌ و پرورش برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این آزمون از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir آغاز شده و در پایان روز سه‌شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۸خاتمه خواهد یافت.

اطلاعات و جزئیات مربوط به این آزمون در دفترچه راهنمای آن‌ بر روی سایت اینترنتی www.hrtc.ir قرار گرفته است؛ آزمون مذکور در روز جمعه مورخ 22 فروردین 99 برگزار می‌شود.

آموزش و پرورش اعلام کرده است تمام فرآیندهای مربوط به ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی، انحصاراً از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می‌شود و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول