اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

نگارش «گسل 2» به نیمه رسید/ تولید فصل جدید در هاله‌ای از ابهام

تولید مجموعه تلویزیونی «گسل 2» به تهیه کنندگی محسن چگینی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نگارش «گسل 2» به نیمه رسید/ تولید فصل جدید در هاله‌ای از ابهام

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، علیرغم خبرهایی مبنی بر تولید مجموعه تلویزیونی «گسل ۲» به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی علیرضا بذرافشان تولید این سریال در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و احتمال تولید آن بسیار کم است.

بذرافشان که تا به حال کارگردانی سریال های هفت سنگ، گسل، از سرنوشت، نابرده رنج و ... را به عهده داشته است، این روزها کارگردانی سریال «از سرنوشت» را به پایان رسانده است.

همچنین نگارش سریال «گسل۲» به نویسندگی بذرافشان نیز در نیمه راه متوقف شده است.

به گزارش فارس، قبلتر در خبرها آمده بود: اغلب کاراکتر‌های این سریال همان کاراکتر‌هایی هستند که در فصل اول نیز حضور داشتند. همچنین قصه جدیدی طراحی شده که با همان کاراکتر‌ها جلو می‌رود و ادامه ماجرای خانوادگی و عاشقانه فصل یک در فصل جدید پیگیری می‌شود.

در فصل دو ماجرای کمدی سیاسی که در فصل یک به تصویر کشیده شد به سمت وقایع روز رفته و اتفاقاتی که در این مدت در بخش سیاسی کشور افتاد، مبنای اصلی این قصه را تشکیل می دهد. 

به گزارش فارس، سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی در ۳۹ قسمت در سال ۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد.

فصل اول این سریال درباره یک معاون وزیر بود و سام درخشانی نقش بادیگارد این شخصیت سیاسی را بازی می‌کرد که داستان حول محور وی می‌چرخید.

سام درخشانی، بیژن امکانیان، فلور نظری، مهتاج نجومی، محمد فیلی، سامان دارابی، کاوه سماک باشی، طوفان مهردادیان، رامتین خداپناهی، افشین نخعی، ستاره حسینی، نیکی محرابی از جمله بازیگران «گسل ۱» بودند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول