اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سپاه با تمام توان پای کار سلامتی مردم است/ استان کرمانشاه در شرایط مطلوبی قرار دارد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران کرمانشاه آمادگی خود را برای مقابله با بیماری کرونا ویروس اعلام می‌کند و با تمام توان، برای حفاظت از سلامت مردم پای کار خواهد بود.

سپاه با تمام توان پای کار سلامتی مردم است/ استان کرمانشاه در شرایط مطلوبی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در نشست هم‌اندیشی برای مقابله با کرونا که با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: خدمات انجام شده برای کنترل بیماری توسط دانشگاه علوم پزشکی و به‌ ویژه پزشکان و پرستاران بسیار ارشمند و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: فرصت خدمت برای مسؤولان یک نعمت است که به مردم منطقه خدمت کنند. در این شرایط خاص کشور، مدیران با تفکر بسیجی و به صورت جهادی و شبانه‌روزی عمل کنند تا بتوانیم با همدلی و همکاری این بیماری مقابله کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: برای حفظ سلامت مردم، تمام نهادها باید به تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی توجه ویژه داشته باشند.

ریحانی اضافه کرد: سپاه پاسداران کرمانشاه هم در کنار مجموعه دانشگاه، آمادگی خود را برای مقابله با این بیماری اعلام می‌کند و با تمام توان برای حفاظت از سلامت مردم پای کار خواهد بود.

در این جلسه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تقدیر از اقدامات سپاه کرمانشاه اظهار داشت: سپاه و بسیج از بطن جامعه هستند و این نیروهای مخلص و مردمی همواره ثابت کرده‌اند که با جان و دل و در هر شرایطی درخدمت به مردم هستند.

محمودرضا مرادی تصریح کرد: حمایت‌های سردار ریحانی همواره سبب دلگرمی ما و همکاران دانشگاه علوم پزشکی است و این حمایت‌ها موجب می شود با نیرویی مضاعف در پیشبرد اهداف دانشگاه در راستای حفظ سلامت مردم گام برداریم.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به اقدامات پیشگیرانه و خدماتی که در خصوص کنترل بیماری در استان صورت گرفت هم اکنون در استان در شرایط مطلوبی قرار داریم.

مرادی گفت: خدمات ارائه شده توسط جامعه پزشکی استان، پرستاران و نیروهای بهداشتی درمانی دانشگاه در این شرایط و برای مقابله با ویروس کرونا در استان قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در دو مقطع چهره زیبایی از پزشکان و پرستاران در کشور به تصویر کشیده شد؛ در دوران دفاع مقدس که پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه‌ها برای حفظ جان هموطنانمان از جان خود گذشتند که این ایثار و از خودگذشتگی  آن‌ها هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاظر نیز خادمان سلامت برای حفظ سلامت جامعه و نجات جان مردم با تمام وجود در حال ارائه خدمت هستند و چهره‌ای زیبا از ایثار و گذشت را به نمایش گذاشته‌اند.

مرادی گفت: بحث سلامت موضوعی مهم است و تمام آحاد جامعه را در بر می‌گیرد و از طرفی نیاز به کمک  سایر اداره‌ها و نهادها دارد که سپاه با کمک‌های خود همواره در کنار ما بوده است و از این همراهی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول