اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بهترین برندهای پروتئین وی

پروتئین وی در انواع گوناگونی در داروخانه‌ها موجود هستند که هریک دارای خواص و ویژگی‌های مخصوص به خود هستند اما عمده اثرگذاری آنها در جهت تقویت سیستم ایمنی، تقویت عضلات و افزایش حجم عضلات است.

بهترین برندهای پروتئین وی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پروتئین وی یکی از مفیدترین انواع پروتئین است که موجب رشد و تقویت عضلات بدن می‌شود. پروتئین وی به صورت طبیعی در آب جمع شده بر روی ماست، پنیر و شیر وجود دارد اما به علت آنکه طعم خوبی ندارد، اکثر افراد یا آن را با انواع طعم دهنده‌ها، طعم‌ دار می‌کنند و سپس مصرف می‌کنند و یا به صورت پودر از داروخانه‌ها تهیه می‌نمایند. عمدتا ورزشکاران که قصد افزایش قدرت و حجم عضلات خود را دارند، از پروتئین وی استفاده می‌کنند.

پروتئین وی در انواع گوناگونی در داروخانه‌ها موجود هستند که هریک دارای خواص و ویژگی‌های مخصوص به خود هستند اما عمده اثرگذاری آنها در جهت تقویت سیستم ایمنی، تقویت عضلات و افزایش حجم عضلات است و برخی از انواع آن در جهت کاهش وزن و یا بعضا افزایش وزن هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

به بررسی تعدادی از این انواع و برندهای پروتئین وی می‌پردازیم.

پودر وی پروتئین نوتریمد

این نوع پروتئین در تقویت و ساخت عضلات کمک بسیاری می‌کند. طعم این پروتئین شکلاتی است اما به هیچ وجه از شکر در ساختار آن استفاده نشده است. از مزایای پودر وی پروتئین نوتریمد علاوه بر افزایش و رشد عضلات بدن می‌توان به تقویت سیستم ایمنی و تامین انرژی لازم جهت انجام فعالیت‌های ورزشی اشاره نمود.


پودر گلدن وی پروتئین کارن

این نوع پروتئین وی دارای آمینواسیدهای ضروری بدن هم می‌باشد، به همین علت یکی از پرطرفدارترین انواع پروتئین‌ها به شمار می‌رود. این نوع پروتئین موجب تقویت و جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات می‌شود، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و با وجود آنزیم‌هایی که در آن وجود دارد، موجب جذب هرچه بیشتر و بهتر پروتئین‌ها هم شده و باعث ذخیره انرژی در بدن می‌شود. به همین علت بسیار مورد استفاده ورزشکاران قدرتی و سرعتی قرار می‌گیرد.

مصرف این نوع پروتئین وی باید روزانه 4 پیمانه باشد، البته کاملا بستگی به وزن مصرف کننده دارد و بسیار مهم است تا با مقدار کافی آب مصرف شود تا مواد زائد را از بدن خارج نماید.

 

پودر پروتئین وی دوبیس

این نوع پروتئین حجم و مقدار توده‌های بدون چربی و همچنین عضلات بدن را افزایش می‌دهد و مانع از خستگی و کوفتگی بدن می‌شود. نحوه مصرف پودر پروتئین وی دوبیس شرایط خاصی را شامل می‌شود.

در ابتدا باید 2 پیمانه از پودر را به محض بیدار شدن از خواب مصرف کنید چرا که در آن زمان شما مدت طولانی است که پروتئینی مصرف نکرده‌اید، به همین علت بهترین زمان به شمار می‌رود. سپس دو پیمانه دیگر را باید قبل از تمرینات ورزشی مصرف نمایید. مصرف در این زمان باعث می‌شود که آمینواسیدها بیشتر وارد جریان خون شما شده و تقویت و بازسازی عضلات سریعتر انجام می‌شود. در نهایت دو پیمانه هم باید پس از اتمام تمرینات ورزش مصرف شود.

روش‌های ذکر شده مربوط به مصرف آقایان است و برای مصرف خانم‌ها باید به همان شیوه مصرف آقایان عمل کرد با این تفاوت که باید به جای دو پیمانه، یک پیمانه مصرف نمود و یک پیمانه هم شب پیش از خواب باید مصرف شود.

 

پروتئین وی پروفشنال سایتک

این نوع پروتئین یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین انواع پروتئین‌های وی به شمار می‌رود چرا که سرشار از نیتروژن، آمینواسیدهای ضروری بدن و کنستانتره وی است که موجب تقویت و رشد بافت‌های عضلانی بدن می‌شود.

این نوع پروتئین به هیچ وجه نمی‌تواند جایگزین غذایی به شمار برود بلکه مکملی در جهت تقویت عضلات و کمک به رشد عضلات و سیستم ایمنی بدن است.

افرادی که به شیر، ماهی، ماست، پنیر و آجیل حساسیت دارند به هیچ وجه نباید از این نوع پروتئین استفاده کنند و اما به طور کلی مصرف هر گونه پروتئین وی برای افراد زیر 18 سال، زنان باردار و افرادی که به بیماری خاصی مبتلا هستند و داروی خاصی را مصرف می‌کنند ممنوع است. به طور کلی باید پیش از مصرف هرگونه پروتئین و خصوصا انواع پروتئین وی با یک پزشک متخصص مشورت شود.

 

پودر سوپر وی پروتئین  کارن

پودر بدنسازی سوپر وی پروتئین  کارن در تقویت سیستم ایمنی بدن و عضلات، جلوگیری از تحلیل رفتن بدن به ویژه به هنگام انجام ورزش‌های سنکین نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

روش مصرف این پروتئین بدین صورت است که بهتر است دو الی سه پیمانه از این پودر را پیش از انجام تمرینات ورزشی و دو الی سه پیمانه دیگر را پس از اتجام تمرینات ورزشی مصرف نمایید. بدین ترتیب بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد.

اگر قصد دارید با هدف دیگری برای مثال افزایش وزن از این پودر استفاده نمایید، بهتر است به صورت خودسرانه مصرف نکرده و پیش از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید تا ایشان مناسب‌ترین نوع این پروتئین را برای شما تجویز نماید.

 

پروتئین صد در صد وی زد کانزپت

این وی پروتئین در جهت تقویت عضلات، مو، پوست و ناخن بسیار مناسب و مفید است. بهترین روش مصرف آن این است که روزانه 30 گرم از آن را یک پیمانه به صورت ناشتا و یک پیمانه عصر به شیر و یا آب مخلوط کرده و میل نماید.

اگر به لاکتوز شیر، سویا، تخم‌مرغ و گلوتن حساسیت دارید به هیچ وجه نباید این پروتئین را مصرف نمایید.

به طور کلی انواع پروتئین وی بهتر است که در جای خشک و خنک نگهداری شوند اما دستورات مربوط به نحوه نگهداری از هریک بر روی بسته‌بندی آن نوشته شده است.

 

وی پروتئین اف بی آر

 این نوع پروتئین وی هم مانند سایر انواع پروتئین‌ها در جهت تقویت سیستم ایمنی و تقویت قدرت و حجم عضلات نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. وی پروتئین اف بی آر شامل منیزیم، ویتامین سی و پروتئین است و بهتر است که پیش از انجام تمرینات ورزشی و یا در میان وعده‌های غذایی مصرف شود.

حال با تعدادی از انواع پروتئین وی آشنا شدید باید آگاه باشید که پیش از مصرف هر نوع مکملی حتما باید از یک پزشک کمک بگیرید و به یاد داشته باشید که تنها مصرف پروتئین‌ها شما را به هدف دلخواهتان نمی‌رساند بلکه در کنار مصرف این پروتئین‌ها بسیار اهمیت دارد که از رژیم غذایی سالمی پیروی نمایید و به طور منظم و مداوم ورزش کنید و در نهایت آب کافی و به میزان لازم مصرف نمایید تا به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول