اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پاپ برای سومین روز پیاپی دیدارهای رسمی خود را لغو کرد

به دنبال برخی گمانه‌زنی‌ها از ابتلای رهبر کاتولیک‌های جهان به ویروس کرونا، پاپ فرانسیس برای سومین روز متوالی دیدارهای رسمی خود را لغو کرد که در هفت ساله گذشته بی‌سابقه بوده است.

پاپ برای سومین روز پیاپی دیدارهای رسمی خود را لغو کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، امروز (شنبه) برای سومین روز متوالی، ملاقات‌های رسمی خود را برای آنچه که سرماخوردگی گزارش شده است، لغو کرد.

بنا به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پاپ 83 ساله که بخشی از ریه خود را بر اثر بیماری تنفسی در جوانی از دست داده است، هرگز در دوره هفت ساله خود بعنوان پاپ، دیدارها و ملاقات‌های رسمی خود را لغو نکرده بود.

دفتر مطبوعاتی واتیکان با اینحال اعلام کرد که فرانسیس همچنان از اقامتگاه خود در هتل «سانتا مارتا» واتیکان به کار خود ادامه می‌دهد و افراد را به صورت شخصی و خصوصی پذیرا است.

طبق این گزارش، امروز (شنبه)، دیدارهای خصوصی پاپ شامل دیدار نمایندگان فرانسیس در لبنان، فرانسه و اسقف اعظم اوکراین با پاپ می‌شده است.

دیدارهای لغو شده رهبر کاتولیک‌های جهان شامل دو ملاقات رسمی برنامه‌ریزی شده بود. پاپ فرانسیس آخرین بار روز چهارشنبه هفته گذشته در حالی در بین مردم حضور یافت که سرفه می‌کرد و در حال گرفتن بینی خود بود.

یک روز پس از آن، پاپ، دیدارهای خود با کشیش‌های رومی را لغو کرد و روز جمعه نیز یکی از دیدارهای رسمی خود در کنفرانس واتیکان را لغو کرد.

طبق گزارش آسوشیتدپرس، واتیکان، واتیکان ماهیت بیماری پاپ فرانسیس را فاش نکرده است و تنها گفته است که پاپ یک کسالت جزئی دارد که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایتالیا و ابتلای بیش از 800 نفر به این ویروس، برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از احتمال ابتلای وی به کرونا حکایت دارد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول