اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مردم جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند

استاندار خوزستان خطاب به مردم خوزستان، گفت: هفته جاری و آینده برای کنترل این ویروس در استان سرنوشت‌ساز است و مردم جز در مواقع ضروری کمتر از منزل خارج شوند.

مردم  جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلام رضا شریعتی امشب در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کشور ما در معرض امتحان دیگری قرار گرفته است، اظهار کرد: با گذشت چندین روز از شیوع ویروس کرونا متاسفانه سلامتی جمعی از هم‌وطنان ما در نقاط مختلف کشور به خطر افتاده است و این ویروس خوزستانی‌ها را نیز تهدید می‌کند.

وی خطاب به  مردم خوزستان افزود: امروز در معرض آزمون سختی  قرار گرفتیم که لازم است  در این برهه حساس ضمن از پرهیز از دامن زدن به شایعات با هوشیاری کامل به  اطلاع رسانی مراجع رسمی توجه کنند.

استاندار خوزستان با تاکید بر الزامات پزشکی ،بهداشتی گفت: قطعاً چیره شدن بر  این دشمن سرسخت نیازمند عزم همگانی و همت عالی است.

شریعتی افزود: اطمینان دارم که مردم هوشمند و با اراده خوزستان همانگونه که در صحنه‌های مختلف در مبارزه با دشمن در هشت سال دوران دفاع مقدس، مقابله با حوادث طبیعی همچوم ریزگردها و سیلاب سربلند بیرون آمدند  با روحیه قوی و موقعیت شناسی بی‌نظیر این ویروس شوم را نیز شکست خواهند داد.

وی بیان کرد: به طور حتم همه ما در کنار هم با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در نبرد با این دشمن سرسخت پیروز خواهیم شد.

شریعتی با بیان اینکه تنها راه حفظ سلامت مردم عزیز ما از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، گفت: بنده به عنوان استاندار خوزستان به شما اطمینان می‌دهم که از تمام ظرفیت‌ها و امکانات در کنار مردم  هستیم و با عزم و حمیت همیشگی همه با هم به مبارزه با این پدیده نامیمون به پا خیزیم.

وی خطاب به متولیان حوزه سلامت، بهداشت و درمان استان، عنوان کرد: اکنون مقابله با شیوع ویروس کرونا عرصه جهادی دیگر است و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در استان ایثار و تلاش‌های شما را در خط مقدم این بیماری ستایش می‌کنم.

شریعتی افزود: یقین دارم با دعای خیر مردم قدرشناس استان پاداش عظیم از جانب پرودگار یکتا در انتظار مجاهدت‌های سختکوشانه شما است.

وی  بیان کرد: از فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، نیروهای مسلح، انتظامی و کلیه دستگاه‌های اجرایی استان که متحمل زحمات زیادی برای فراهم کردن تمهیدات بهداشتی در امکان عمومی به منظور تامین سلامت مردم  کردند  تقدیر و تشکر می‌کنم و انتظار دارم به فعالیت‌های خود جهت ضدعفونی کردن اماکن عمومی و آموزش‌های همگانی ادامه دهند.

شریعتی ضمن تقدیر از صداوسیما و اصحاب رسانه گفت: جامعه رسانه با دقت و هوشیاری نسبت به آگاهی صحیح و به موقع اقدام کنند.

وی خطاب به مردم خوزستان، عنوان کرد: آنچه در هفته جاری و در هفته آینده که هفته‌های حیاتی و سرنوشت ساز برای کنترل این ویروس  در استان هستند جز در مواقع ضروری کمتر از منزل خارج شوید و توصیه‌های بهداشتی و خود مراقبتی را رعایت کنید.

شریعتی ضمن توصیه مردم به صبر، حوصله و توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سوی مراجع ذی صلاح مبنی بر عدم شرکت در اماکن ورزشی، فرهنگی و مذهبی که قطعاً موقت خواهد بود، بیان کرد: امید وار هستم الطاف بی کران الهی در ماه رجب شامل حال ما شود و با صحت و عافیت این روزها را سپری و به استقبال بهار خوزستان برویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول