اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تهیه 40 هزار ماسک توسط نیکوکار گنبدی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از تهیه 40 هزار ماسک بهداشتی توسط نیکوکار گنبدی و اهدا به مراکز درمانی خبر داد.

تهیه 40 هزار ماسک توسط نیکوکار گنبدی

اصغر نودهی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور و دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا همه وظیفه داریم در حد توان به کنترل آن کمک کنیم، اظهار کرد: برای شکست دادن این بیماری نیازمند همت ملی و دسته‌جمعی هستیم و به لطف خدا مردم و مسوولان همه باهم در کنار هم در این مسیر قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه «حاج محمد شهرکی» یکی از نیکوکاران گنبدکاووس که مدت‌هاست در حوزه‌های مختلف با ما همکاری می‌کنند نیز در این مسیر به کمک ما آمده‌اند، افزود: ایشان که پیش از این با ساخت مدرسه، مراکز بهداشتی و خرید بانک امانات پزشکی و البته در سیلاب اخیر به مردم عزیز کمک کرده بودند این بار نیز با خرید ماسک بهداشتی وارد میدان کمک شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از انعقاد قرارداد خرید بیش از ۴۰ هزار ماسک بهداشتی توسط این خبرگنبدی از کارخانه تولید ماسک شهرستان آق‌قلا خبر داد و خاطرنشان کرد: این ماسک‌ها برای توزیع در شهرستان گنبدکاووس و در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا خریداری شده است.

نودهی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۷ هزار عدد از این ماسک‌ها دریافت شده است، تصریح کرد: این ماسک‌ها در اختیار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، زندان، سرای سالمندان و محل‌های نگهداری معلولان، محل‌های پرخطر و ادارات شهرستان گنبدکاووس توزیع خواهد شد.

وی با تقدیر از نیت خیرخواهانه حاج محمد شهرکی از سایر خیرین نیز خواست در این راستا به کمک مردم بیایند، اضافه کرد: قطعا مردم شریف ایران اسلامی همچون همیشه در کنار هم از پس این بیماری نیز برخواهند آمد و با کمک یکدیگر این مساله را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

انتهای پیام/83014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول