اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در استان سمنان آغاز شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: پیش‌فروش اینترنتی و همچنین حضوری بلیت سفرهای نوروزی زمینی در استان آغاز شد.

پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در استان سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، غلامرضا طحان با بیان اینکه پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی حمل و نقل پایانه‌های جاده‌ای آغاز شده است، بیان کرد: این کار با هدف ایجاد فرصت کافی برای مسافران و برنامه‌ریزی دقیق سفر از ۱۲ اسفند ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر فروش در سطح شهر به صورت اینترنتی و حضوری اجرا می‌شود، تأکید کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت‌های safar۷۲۴.com و www.payaneh.ir به تهیه بلیت از شرکت‌های حمل و نقل برای تمامی نقاط کشور اقدام کنند؛ خرید اینترنتی بلیط از مراجعه حضوری به پایانه‌ها نیز می‌کاهد.

طحان بیان کرد: کنترل محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارائه خدمات مناسب از سوی راهداری استان سمنان طی ایام نوروز انجام خواهد شد تا بتوانیم شاهد بهترین خدمات به مردم باشیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان افزود: تمام هموطنان می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات احتمالی خود را از طریق تلفن گویا و سامانه ۱۴۱ حمل و نقل و راهداری در میان بگذارند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول