اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

درمانگاه شهرک توحید آسیب ندیده است/ آتش‌سوزی در حد ضایعات داخل حیاط بود

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرعباس گفت: آتش سوزی در درمانگاه شهرک توحید آسیبی به تأسیسات و ابنیه این مرکز وارد نکرده است.

درمانگاه شهرک توحید آسیب ندیده است/ آتش‌سوزی در حد ضایعات داخل حیاط بود

یحیی میرزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: آتش سوزی در محوطه درمانگاه شهرک توحید بندرعباس خسارتی به ابنیه و تأسیسات این مرکز وارد نکرده است.

وی افزود: متأسفانه شکل گرفتن یک شایعه بی اساس در فضای مجازی موجب شد تا برخی افراد ساکن در محله شهرک توحید گمان کنند که افرادی مبتلا به کرونا به این محل منتقل شدند و رفتاری غیرمسؤولانه از آنها سر زد و سبب شد تا برخی افراد اقدام به آتش زدن مقادیری ضایعات در محوطه درمانگاه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرعباس با بیان این که طی صحبت با افراد و همین طور حضور نیروی انتظامی و محرز شدن عدم وجود چنین موضوعی در سطح درمانگاه‌های شهر بندرعباس، موضوع خاتمه یافت و اساسا از مردم می‌خواهیم که به هیچ وجه به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

دکتر میرزاده تأکید کرد: برخی از درمانگاه‌های سطح شهر بندرعباس را برای مراجعه اولیه افرادی که احساس بیماری با علائم سرماخوردگی و تب دارند، اختصاص داده‌ایم تا در این درمانگاه بررسی و پایش صورت گیرد و در صورت نیاز به بیمارستان شهید محمدی برای بستری منتقل شوند و لذا بروز هرگونه شایعه‌ای درباره انتقال افرادی از دیگر شهرها به بندرعباس کذب محض است و اساسا صحت ندارد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول